Jump to content

[Help]Gta sa doet het niet meer >=(

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hallo iedereen!

ik heb een paar dagen geleden GTA SA gekocht. ik installeerde hem en hij deed het normaal. na een paar missies dacht ik: laat ik even GTA SA-MP doen. ik zocht het even op, downloade het en klaar. die deed het ook normaal.

ik wilde na een tijdje weer wat anders, gemodde auto's. dus ik downloaden (handling.cfg). ik had nog voor de zekerheid een kopie gemaakt. ik zette mijn nieuwe handling.cfg erin maar hij deed het niet, dus had ik hem verwijdert en de normale in gezet, toen ik weer GTA SA Mp wilde doen sloot hij (na eventjes laden) weer af.

ik probeerde de normale GTA SA even maar die doet het dus ook niet.

help, wat heb ik verkeert gedaan? (ik heb trouwens al 2x opnieuw geinstalleerd)

[edit] ik heb trouwens gewoon de officiele CD, GEEN KOPIE!

[edit 2] mijn computor

(moet genoeg zijn want hij doet het gewoon)

Microsoft Windows XP Professional

2GB Ram

2x Intel® Pentium® D CPU 2.80GHz (dual core dus)

40GB ruimte over op de schijf waar ik GTA sa op heb gezet

ATI x1650 512 (zou ook genoeg moeten zijn want ik kan spellen als unreal tournement spelen)

ik heb de oplossing gevonden. ik heb (bij bereaublad) de pixels moeten verlagen naar 800xXXX nog wat. hier ben ik zeker niet blij mee. mijn volgende vraag is dus hoe kan ik hem op 1200x<nogwat> zetten EN dat hij het ook nog eens doet?

Bewerkt: door g0zergast

Des te hoger de resolutie, des te sterker je grafische kaart moet zijn. Ik ben een nVidia gebruiker en weet niet of jouw kaart goed is voor SA. Probeer iig even de nieuw ste drivers op te halen van de ATI site. Ga ook even naar deze site, en zoek GTA: SA op, en doe de test.

Wat ook kan is: Verwijder GTA: SA. Verwijder de hele GTA: SA map van je Computer. Voer ook de deinstallatie van die mods uit, als die een uninstal wizzard hebben. Ik heb zelf namelijk niet die MP mod, dus daar moet je zelf achterkomen ^_^

BTW, Welkom op het forum :D

Bewerkt: door Sprunk

Wellicht nog handig om te weten, want als je 'handling.cfg' modificeert (verandert), zal een multiplayer-modificatie niet meer werken (uiteraard ter voorkoming van cheaten). De vormen van modden die geen invloed hebben zijn enkel .txd-bestanden en .dff-bestanden bewerken en SCM-modding. Andere vormen zijn niet toegestaan.

Als het probleem zich nog blijft voordoen na het herinstalleren, zou je eens iets moeten verwijderen wat altijd na deïnstallatie blijft staan: 'gta_sa.set' in 'Mijn Documenten' (in Vista 'Documenten') » 'GTA San Andreas User Files'. Dit reset de opties weer, ze staan dus weer op standaard.

Bewerkt: door VWO-er
Geplaatst:

Nou hij doet het al, somige mods ook, maar er is een ding en dat is dat ik m'n resolutie 800x600 moet zetten (op het bereaublad)

Geplaatst:
... Ga ook even naar deze site, en zoek GTA: SA op, en doe de test.

...

ik haal bij met gemak, ik heb dat balkje bijna helemaal vol.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...