WILL-I-AM Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Hey ik kan sinds gisteren niet meer fitnessen in de gym er staat dan dat ik limiet al behaald heb heb Reageren
g0zergast Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Hey ik kan sinds gisteren niet meer fitnessen in de gymer staat dan dat ik limiet al behaald heb heb is dat voor altijd? normaal is het zo dat je een limiet haalt en dan ga je terug naar je huis om te saven Reageren
Jay; Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Hey ik kan sinds gisteren niet meer fitnessen in de gymer staat dan dat ik limiet al behaald heb heb Nou, dan is dat toch gewoon zo. Als het goed is moet je na een tijdje weer kunnen fitnessen. Vooral als je veel eet, niet teveel rent en niet meer gaat trainen moet je na een tijdje weer kunnen trainen. Reageren
WILL-I-AM Geplaatst: 8 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Hey ik kan sinds gisteren niet meer fitnessen in de gymer staat dan dat ik limiet al behaald heb heb Nou, dan is dat toch gewoon zo. Als het goed is moet je na een tijdje weer kunnen fitnessen. Vooral als je veel eet, niet teveel rent en niet meer gaat trainen moet je na een tijdje weer kunnen trainen. het is pas begonnen wanneer ik al die collectables heb gevonden dat ik niet meer kan fitnessen Reageren
Masturmind Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Heb je ooit opgeslagen in Madd Dog's Mansion? Want dan kun j ook nooit meer trainen... Reageren
WILL-I-AM Geplaatst: 8 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Heb je ooit opgeslagen in Madd Dog's Mansion? Want dan kun j ook nooit meer trainen... heb het wel een paar keer gedaan maar dan int begin daarna heb ik nog kunnen fitnessen Reageren
Masturmind Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Heb je ooit opgeslagen in Madd Dog's Mansion? Want dan kun j ook nooit meer trainen... heb het wel een paar keer gedaan maar dan int begin daarna heb ik nog kunnen fitnessen Ok, ik wist 't ook niet zeker, ik kan op mijn saved game in ieder geval niet meer trainen en basketballen. (dat hoor ook bij de glitch) Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Heb je ooit opgeslagen in Madd Dog's Mansion? Want dan kun j ook nooit meer trainen...Klinklare onzin. Saven in MDM kan de basketball glitch veroorzaken en staat volledig los van de gym-toestellen. Reageren
Jay; Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Ik heb even met de zoekfunctie gezocht voor je en zoals ik al dacht zijn er ontzettend veel topics met mensen die hetzelfde probleem ervaren als jij. Uit een post van -Matthijs- heb ik een aantal tips ontdekt. Of ze werken is me een raadsel maar proberen kan altijd. De post van -Matthijs- hieronder: Ik denk dat je een soort van glitch hebt, die glitch zorgt ervoor dat je op één of andere manier niet meer kan trainen. Meerdere mensen hebben hier last van gehad. Het is wel te verhelpen, ik meen dat je ongeveer 10 keer achter elkaar moet saven. Ik zou zeggen, probeer dat eens. Wellicht dat het daarna wel gaat lukken.Mocht het saven niet werken probeer dan dit: Ga nieuw kleding te kopen, alles moet nieuw, horloge, tattoo, kapsel etc. Nog weer een andere manier; save bij een ander savehouse, ga ergens anders eten, save dan weer. Dit zijn de manieren die ik voor zover weet. Ik hoop dat ze werken! Reageren
WILL-I-AM Geplaatst: 9 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 Ik heb even met de zoekfunctie gezocht voor je en zoals ik al dacht zijn er ontzettend veel topics met mensen die hetzelfde probleem ervaren als jij. Uit een post van -Matthijs- heb ik een aantal tips ontdekt. Of ze werken is me een raadsel maar proberen kan altijd. De post van -Matthijs- hieronder:Ik denk dat je een soort van glitch hebt, die glitch zorgt ervoor dat je op één of andere manier niet meer kan trainen. Meerdere mensen hebben hier last van gehad. Het is wel te verhelpen, ik meen dat je ongeveer 10 keer achter elkaar moet saven. Ik zou zeggen, probeer dat eens. Wellicht dat het daarna wel gaat lukken.Mocht het saven niet werken probeer dan dit: Ga nieuw kleding te kopen, alles moet nieuw, horloge, tattoo, kapsel etc. Nog weer een andere manier; save bij een ander savehouse, ga ergens anders eten, save dan weer. Dit zijn de manieren die ik voor zover weet. Ik hoop dat ze werken! Zal het strax is proberen. Alvast bedankt Reageren
Tieske10 Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 ik heb dit probleem ook , alle bovenstaande tips werken bij mij ook niet. Heb op 1 snapshot ook alle collectables en heb meerdere malen bij MDM gesaved.. Ik heb me er min of meer bij neergelegd.. of toch niet. Reageren
WILL-I-AM Geplaatst: 10 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 Ik heb even met de zoekfunctie gezocht voor je en zoals ik al dacht zijn er ontzettend veel topics met mensen die hetzelfde probleem ervaren als jij. Uit een post van -Matthijs- heb ik een aantal tips ontdekt. Of ze werken is me een raadsel maar proberen kan altijd. De post van -Matthijs- hieronder:Ik denk dat je een soort van glitch hebt, die glitch zorgt ervoor dat je op één of andere manier niet meer kan trainen. Meerdere mensen hebben hier last van gehad. Het is wel te verhelpen, ik meen dat je ongeveer 10 keer achter elkaar moet saven. Ik zou zeggen, probeer dat eens. Wellicht dat het daarna wel gaat lukken.Mocht het saven niet werken probeer dan dit: Ga nieuw kleding te kopen, alles moet nieuw, horloge, tattoo, kapsel etc. Nog weer een andere manier; save bij een ander savehouse, ga ergens anders eten, save dan weer. Dit zijn de manieren die ik voor zover weet. Ik hoop dat ze werken! Zal het strax is proberen. Alvast bedankt met 10 keer achter elkaar saven lukt het niet. BTW het is gewoon om spieren te kweken en vet te verbranden. Is er een andere manier zonder gymen om het te kunnen doen? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 Ja gewoon sporten zonder die toestellen .. net als in het echte leven. Dus: lopen, rennen, sprinten, zwemmen en fietsen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.