Chou Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 (bewerkt) Hallo, Ik heb een probleempje met deze savegame: http://www.gtaforum.nl/index.php?autocom=d...mp;showfile=766 Versie zonder patch: GTA SA Zodra ik de savegame wil starten dan crashed de game. Bewerkt: 10 augustus 2008 door Chou Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Nee, jij hebt versie 1, dan moet je ook een versie 1 savegame downloaden. Deze dus: >>klik<< Reageren
Chou Geplaatst: 8 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Nee, jij hebt versie 1, dan moet je ook een versie 1 savegame downloaden. Deze dus: >>klik<< Ik zat net na te denken over de verschillende versies en kwam tot de conclusie dat ik 1 moest hebben aangezien ik geen patch heb Bedankt voor je snelle reply, ik ga meteen de goede savegame plaatsen en dan snel kijken of Michelle thuis zit Thanks!! Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 Ik zat net na te denken over de verschillende versies en kwam tot de conclusie dat ik 1 moest hebben aangezien ik geen patch heb En dan nog, met of zonder patch, als je versie 1 hebt kan het nooit versie 2 worden. De patch van R* maakt er versie 1.1 van. En mét die patch (V1.1) heb je alsnog een V1 savegame nodig. Reageren
Chou Geplaatst: 9 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 Ik zat net na te denken over de verschillende versies en kwam tot de conclusie dat ik 1 moest hebben aangezien ik geen patch heb En dan nog, met of zonder patch, als je versie 1 hebt kan het nooit versie 2 worden. De patch van R* maakt er versie 1.1 van. En mét die patch (V1.1) heb je alsnog een V1 savegame nodig. Dat bedoel ik Versie 2 kwam uit na die hot coffee affaire maar ook die was weer te downgraden.. enfin thanks. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.