Jump to content

Gangterritoriums overnemen

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo allemaal,

ik heb al een tijdje alle gangterritoriums overgenomen (van de vagos en de ballas), maar ik krijg nog steeds vago-aanvallen. en altijd in dezelfde wijk...

volgens jullie site (wikigta.nl) zouden de pogingen om de wijk over te nemen moeten stoppen als je alle wijken al hebt.

volgens stats - gangs heb ik alle wijken (er staat 100%) en hebben de ballas/vagos er allebei 0...

wat is het probleem volgens jullie?

ik heb in de bijlage het kaartje toegevoegd... ik ben zelf namelijk kleurenblind, maar misschien zien jullie ergens een afwijkende kleur...

(het is tot nu toe altijd dezelfde wijk geweest die een gangaanval had...)

probleem.zip

Geplaatst: (bewerkt)

Het gebied ten westen (links) van dat gebied dat wordt aangevallen is deels van Grove Street en deels van de Vagos. Jij bent daar waarschijnlijk dood gegaan tijdens een gangwar of je hebt (per ongeluk) de territory glitch geactiveerd. Ga in dat gebied op zoek naar Vagos (3 of 4) en schiet die dood. Dan moet je als het goed is je laatste gang-war starten. Succes ^_^

PS Het gebied tussen dat rode gebied (dat wordt aangevallen) en de Cluckin' Bell.

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:

zie je toevallig nog meer 'foute' gebieden?

(zoals ik al zei: ik ben kleurenblind... ik zag in eerste instantie niet eens verschil tussen de vagos en de grovegebieden (geel/groen). dus ik zie sowieso geen tussenkleuren...)

alvast bedankt voor die ene...

(p.s.: ik kan nu nog niet kijken of ik nog steeds gangwars krijg... ik moest namelijk afsluiten zogauw de war over was... maar als je nu al fouten ziet weet ik zeker dat ik nog verder moet...)

opgelostofniet.zip

Geplaatst:
zie je toevallig nog meer 'foute' gebieden? ... ik kan nu nog niet kijken of ik nog steeds gangwars krijg...
Geen voorbarige conclusies trekken, dat was waarschijnlijk de enige. En als je alsnog last krijgt van aanvallen moet je maar je savegame uploaden en niet een screen. ^_^
Geplaatst:

Als je nog steeds bezig bent met de missies van de story line, kan het daaraan liggen. Voor de missie 'Los Desperados' kan je al territoria overnemen, maar in de missie moet je nog een gebied van de Vagos afnemen dat niet als gangterritoriom overneembaar is buiten de missie.

Geplaatst:
Voor de missie 'Los Desperados' kan je al territoria overnemen, maar in de missie moet je nog een gebied van de Vagos afnemen dat niet als gangterritoriom overneembaar is buiten de missie.
Dat zijn vier gebieden, en die zijn wel over te nemen, maar dat is niet waar sanderl last van heeft. ^_^
Geplaatst:
Voor de missie 'Los Desperados' kan je al territoria overnemen, maar in de missie moet je nog een gebied van de Vagos afnemen dat niet als gangterritoriom overneembaar is buiten de missie.
Dat zijn vier gebieden, en die zijn wel over te nemen, maar dat is niet waar sanderl last van heeft. ^_^

Verder (had ik nog niet gezegd) heb ik het spel al uitgespeeld op allerlei racemissies (8-track, nrg500challenge, mt. chilliat, vliegraces....) en de couriermissies na.

Geplaatst: (bewerkt)

Kijk eens in je stats onder het kopje 'Gangs' of je de gangterritoria op 100% hebt staan. Als deze niet 100% is, en de kaart is bijna helemaal groen, dan is er een gebied dat zowel door de Vagos/Ballas als door de Grove bestuurt wordt: half overgenomen. Dit komt voor als je middenin een gangwar neer wordt geschoten. Zoek het juiste gebied op door de kleuren goed te vergelijken. :)

Edit@hieronder: Ik zie het, waarschijnlijk over het hoofd gezien.

Bewerkt: door Donwell
Geplaatst:
Kijk eens in je stats onder het kopje 'Gangs' of je de gangterritoria op 100% hebt staan. Als deze niet 100% is, en de kaart is bijna helemaal groen, dan is er een gebied dat zowel door de Vagos/Ballas als door de Grove bestuurt wordt: half overgenomen. Dit komt voor als je middenin een gangwar neer wordt geschoten. Zoek het juiste gebied op door de kleuren goed te vergelijken. :)

Citaat van mezelf (1e post, toen ik die ene wijk nog niet eens had):

volgens stats - gangs heb ik alle wijken (er staat 100%) en hebben de ballas/vagos er allebei 0...

dat is denk ik weer zo'n fout in SA: als je een wijk maar deels bestuurt wordt hij al niet meer tot vijandelijke wijk gerekend in de stats...

Verder: kleurenblindheid betekend dat je kleuren niet kan onderscheiden/vergelijken. kleuren die jij misschien wel ziet als verschillend (zoals grovegroen en vagosgeel) zie ik als dezelfde.

Geplaatst:

Kijk heel goed op je map (niet je radar), en als er ook maar één klein stukje geel is, val het aan.

Is mij ook gebeurd en daardoor ben ik Glen Park kwijtgeraakt. :bonk:

Geplaatst:
Kijk heel goed op je map (niet je radar), en als er ook maar één klein stukje geel is, val het aan.

Is mij ook gebeurd en daardoor ben ik Glen Park kwijtgeraakt. :bonk:

CITAAT VAN MEZELF IN DE VORIGE POST (onder andere):

Verder: kleurenblindheid betekend dat je kleuren niet kan onderscheiden/vergelijken. kleuren die jij misschien wel ziet als verschillend (zoals grovegroen en vagosgeel) zie ik als dezelfde.

overigens: waarschijnlijk heb ik ze allemaal, ik heb namelijk (nog) geen gangwars meer gehad.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...