Crypteq Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 ik heb last van slechte kwaliteit van plaatjes in Internet explorer. ik heb IE 7 maar ik heb er ook last van op een andere pc die IE 6 heeft. als ik met de cursor op het plaatje staat, dan staat er: ...Shift+R improves the quality of this image. CTRL+F5 reloads the whole page. wat kan ik er tegen doen? heeft iemand hier ook problemen mee? hier een screen van de kwaliteit Slechte kwaliteit: En kwaliteit waarna ik de hele pagina opnieuw "gereload" heb: Ik hoop dat iemand me kan helpen. BC7 Reageren
Fuffie Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 ik heb last van slechte kwaliteit van plaatjes in Internet explorer.ik heb IE 7 maar ik heb er ook last van op een andere pc die IE 6 heeft. als ik met de cursor op het plaatje staat, dan staat er: ...Shift+R improves the quality of this image. CTRL+F5 reloads the whole page. wat kan ik er tegen doen? heeft iemand hier ook problemen mee? hier een screen van de kwaliteit Slechte kwaliteit: En kwaliteit waarna ik de hele pagina opnieuw "gereload" heb: Ik hoop dat iemand me kan helpen. BC7 Maak jij gebruik van een videocard, zoja installeer een driver ! Reageren
Crypteq Geplaatst: 8 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Maak jij gebruik van een videocard, zoja installeer een driver ! ja ik gebruik een videokaart, maar die werkt goed. in het begin deed de internet explorer het goed. maar ik heb het ook op een andere pc die IE6 heeft. maar na een tijdje kreeg ik slechte kwaliteit van plaatjes. ik denk (weet bijna wel zeker) dat het niet met de hardware te maken heeft. BC7 Reageren
Galiorix Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 Al de moeite genomen om Internet Explorer te herinstaleren? De drivers van je videocard te updaten? Reageren
Crypteq Geplaatst: 9 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 Al de moeite genomen om Internet Explorer te herinstaleren? De drivers van je videocard te updaten? ik heb bij de pc met IE6 de drivers opnieuw geinstalleerd, maar het blijft hetzelfde. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 (bewerkt) Je kunt ook Firefox als vervangende browser nemen. Klik hier. Waarschijnlijk heb je met Firefox geen last van het probleem. Mvg, Flitskikker Bewerkt: 9 augustus 2008 door Flitskikker Reageren
Crypteq Geplaatst: 9 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 (bewerkt) Je kunt ook Firefox als vervangende browser nemen. Klik hier. Waarschijnlijk heb je met Firefox geen last van het probleem. Mvg, Flitskikker ik denk dat ik dat dan maar doe, heb altijd al veel problemen met IE. Bedankt edit: ik heb firefox opnieuw geïnstalleerd en ik heb hetzelfde probleem. Btw: ik vind Firefox fijner. Bewerkt: 9 augustus 2008 door BC7 Reageren
Vegeta Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 T licht niet aan je videokaart al heb je geen drivers geinstalleerd van je videokaart moet hij t nog prima doen. Maar t licht denk ik gwn aan je IE 6. Want als de rest van de computer gwn goed beeld geeft ....... Reageren
Crypteq Geplaatst: 9 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 (bewerkt) T licht niet aan je videokaart al heb je geen drivers geinstalleerd van je videokaart moet hij t nog prima doen. Maar t licht denk ik gwn aan je IE 6. Want als de rest van de computer gwn goed beeld geeft ....... ik heb het ook op een pc met IE 7 en ik heb daar later ook firefox op geinstalleerd maar het probleem blijft zich voordoen. ook in Firefox heb ik het probleem. en ja op de rest van me pc heb ik uitstekend beeld. Help Bewerkt: 9 augustus 2008 door BC7 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.