Ophion Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 Hallo.. Ik zit hier met een probleem en dat is dat ik graag bijvoorbeeld !locate (NAAM) wil maken. Ik wil dat hij eerst kijkt of ik die param in heb getypt anders stuurt hij een bericht van USAGE !locate (NAME). Alleen ik heb géén idee hoe ik nu een param er bij zet in OnPlayerCommandText. Als iemand een idee heeft, mag je het hier posten, want dit is natuurlijk essentioneel voor een roleplay gamemode. Groetjes Jeroen. Reageren
WackoX Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 Hallo.. Ik zit hier met een probleem en dat is dat ik graag bijvoorbeeld !locate (NAAM) wil maken.Ik wil dat hij eerst kijkt of ik die param in heb getypt anders stuurt hij een bericht van USAGE !locate (NAME). Alleen ik heb géén idee hoe ik nu een param er bij zet in OnPlayerCommandText. Als iemand een idee heeft, mag je het hier posten, want dit is natuurlijk essentioneel voor een roleplay gamemode. Groetjes Jeroen. ik denk zo: public OnPlayerText(playerid, text[]) { new tmp[256]; new giveplayerid; new idx; new playerName[16]; tmp = strtok(text[], idx); giveplayerid = GetPlayerID(tmp); new playername[24]; GetPlayerName(giveplayerid,playername,sizeof(playername)); if(strfind(text[0], "!locate", false)==0) { if(!strlen(tmp)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, "USAGE: !locate [playerid]"); return 1; } // Doe hier de rest van je 'locate' script } Reageren
Ophion Geplaatst: 9 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 (bewerkt) Zoiets zou kunnen lukken, maar kan ik ipv die playerid ook een string gebruiken? Bijvoorbeeld !locate Building Bewerkt: 9 augustus 2008 door jovu123 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.