Geplaatst: 9 augustus 200816 jaren comment_1070030 >>> Door Sandra: Topic gesloten i.v.m. inactiviteit. Niet mee eens? => PB<<< Zodra gta IV op de pc is wil ik een clan maken dus wie mee wil doen kom maar Pc-ID Killah-5314 Functie: Team-Leider Regels: Geen Grof taalgebruik Geen Verraders van onze clan naar een andere en dan ons uitroeien Als we een van jullie nog hebben als je online bent reageer dan Andere talen mag Clan naam verandert in: Dutch-Killah-Clan Die bestaat toch nog niet Bewerkt: 20 augustus 200915 jaren door Sandra
Geplaatst: 9 augustus 200816 jaren comment_1070092 Zodra gta IV op de pc is wil ik een clan maken dus wie mee wil doen kom maarPc-ID Killah-5314 Functie: Team-Leider Regels: Geen Grof taalgebruik Geen Verraders van onze clan naar een andere en dan ons uitroeien Als we een van jullie nog hebben als je online bent reageer dan Andere talen mag is dit niet wat te snel
Geplaatst: 9 augustus 200816 jaren comment_1070130 gta op pc is voor wannabee's die geen ps3 kunnen betalen!!! ik hoop eerlijk gezegd heel erg dat de GTA IV op de pc dat wanneer die uitkomt dat het dan volgend jaar kerstmis is
Geplaatst: 9 augustus 200816 jaren comment_1070132 Zodra gta IV op de pc is wil ik een clan maken dus wie mee wil doen kom maarPc-ID Killah-5314 Functie: Team-Leider Regels: Geen Grof taalgebruik Geen Verraders van onze clan naar een andere en dan ons uitroeien Als we een van jullie nog hebben als je online bent reageer dan Andere talen mag julie hebben julie naam van onze naam afgepikt de libertykillerz
Geplaatst: 9 augustus 200816 jaren comment_1070141 Ben het helemaal er mee eens.. Kan je niet een andere naam verzinnen?
Geplaatst: 9 augustus 200816 jaren comment_1070191 Idd, wil je graag de clan naam veranderen, een meer originelere?
Geplaatst: 9 augustus 200816 jaren comment_1070199 gta op pc is voor wannabee's die geen ps3 kunnen betalen!!! ik hoop eerlijk gezegd heel erg dat de GTA IV op de pc dat wanneer die uitkomt dat het dan volgend jaar kerstmis is Het komt al dit jaar op de pc hoor
Geplaatst: 9 augustus 200816 jaren comment_1070203 gta op pc is voor wannabee's die geen ps3 kunnen betalen!!! ik hoop eerlijk gezegd heel erg dat de GTA IV op de pc dat wanneer die uitkomt dat het dan volgend jaar kerstmis is ah weer zo een die gaat opscheppen over zijn ps3. Laat mensen even in hun waarde ja en laat ze op hun platform spelen wat zij willen.
Geplaatst: 9 augustus 200816 jaren comment_1070204 gta op pc is voor wannabee's die geen ps3 kunnen betalen!!! ik hoop eerlijk gezegd heel erg dat de GTA IV op de pc dat wanneer die uitkomt dat het dan volgend jaar kerstmis is Het komt al dit jaar op de pc hoor Jep, 21 november was het toch? Maar Gemertenaar, je reactie slaat nergens op. Want een goede game pc kost al gemakkelijk 1000 euro of veel meer. Voor zelfde geld had ie 2/3/4 PS3's kunnen kopen ipv 1 goeie game pc. Dus jouw reactie slaat nergens op
Geplaatst: 9 augustus 200816 jaren comment_1070206 gta op pc is voor wannabee's die geen ps3 kunnen betalen!!! ik hoop eerlijk gezegd heel erg dat de GTA IV op de pc dat wanneer die uitkomt dat het dan volgend jaar kerstmis is Het komt al dit jaar op de pc hoor Jep, 21 november was het toch? Maar Gemertenaar, je reactie slaat nergens op. Want een goede game pc kost al gemakkelijk 1000 euro of veel meer. Voor zelfde geld had ie 2/3/4 PS3's kunnen kopen ipv 1 goeie game pc. Dus jouw reactie slaat nergens op de Ferry heeft wel gelijk
Geplaatst: 9 augustus 200816 jaren comment_1070358 Goh waarom komt deze naam mij toch zo bekend voor!??!
Geplaatst: 9 augustus 200816 jaren comment_1070478 Goh waarom komt deze naam mij toch zo bekend voor!??! kwam mij ook bekend voor
Geplaatst: 9 augustus 200816 jaren comment_1070487 ik ben nu 1 van jullie ik ben ook een libertykiller
Geplaatst: 9 augustus 200816 jaren comment_1070502 ik ben nu 1 van jullie ik ben ook een libertykiller Erik Je post in het verkeerde Topic Onze clan heet LibertyKillerZ Te herkennen aan de 75-pagina's tellende topic Dit is ons topic Excuses aan de leider van de clan dat ik hier post Bewerkt: 9 augustus 200816 jaren door Kai-ShockWave
Zodra gta IV op de pc is wil ik een clan maken dus wie mee wil doen kom maar
Pc-ID Killah-5314
Functie: Team-Leider
Regels: Geen Grof taalgebruik
Geen Verraders van onze clan naar een andere en dan ons uitroeien
Als we een van jullie nog hebben als je online bent reageer dan
Andere talen mag
Clan naam verandert in: Dutch-Killah-Clan
Die bestaat toch nog niet
Bewerkt: door Sandra