S.Knoop Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2008 Als ik een trainer download voor GTA:VC en gebruik deze dan loopt mijn computer vast. Ik moet dan de computer opnieuw opstarten. Zonder trainers loopt alles goed. ik heb meer trainers geprobeerd. Wat kan het probleem zijn? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ArticLight Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2008 Als ik een trainer download voor GTA:VC en gebruik deze dan loopt mijn computer vast.Ik moet dan de computer opnieuw opstarten. Zonder trainers loopt alles goed. ik heb meer trainers geprobeerd. Wat kan het probleem zijn? Misschien heb je iets aan de gta-vc.exe veranderd (met SteveM's Limit Adjuster bijvoorbeeld) en loopt ie daarom misschien niet goed. Ik meen dat er ook een of andere patch voor VC was en die verandert ook iets aan je gta-vc.exe, maar misschien zit ik nu in de war met SA. Je zou dus kunnen proberen om je VC opnieuw te installeren, of om geen trainer te gebruiken (duh ). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S.Knoop Geplaatst: 9 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2008 Wat je zegt moet wel kloppen. Er werd namelijk aangegeven dat GTA:VC.exe ontbrak of niet combineerde. Ik zal is kijken wat er gebeurd als ik gta opnieuw instaleer. Bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2008 Vice City opnieuw installeren lijkt me het beste, maar je kan ook gewoon de trailers verwijderen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.