Jump to content

Cesar V.S Zamg0d1

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Onderwerp: Freestyle

Soort design: Signature

Size design: max . 500x150

Render: Mag

Animatie: Mag

Premade: Mag

Tijd van inlevering: Zo Snel Mogelijk

Opmerking: Leuke uitdaging omdat je de onderwerp van elkaar niet weet.

Bewerkt: door cesar

Zie Bijde Sig's Hieronder

Geplaatst:

Zamg0d1:

chaa6.png

Cesar :

gokusigaa5.jpg

Stemmen maar!

Wil Dizzee de ondertitel wijzigen?

zamg0d1:

Mooie sig. Je hebt een mooie achtergrond gemaakt. Je render heb je goed in de achtergrond verwerkt. Maar volgende keer kun je beter ook een border om je sig heen maken. KUTGW :tu:

Cesar:

Jou achtergrond vind ik mooier dan die van zamg0d1. Ook is bij jouw sig de render beter ingeblend en zijn er goede effecten bij geplaatst. Je border is een beetje onduidelijk omdat je hem wit hebt gemaakt, dat is zonde. Voorderest een mooie sig :klap:

Stem: Cesar

Omdat: Zijn sig meer en mooiere kleuren heeft en omdat zijn sig mooiere effecten bevat.

Bewerkt: door Sprunk
zamg0d1:

Mooie sig. Je hebt een mooie achtergrond gemaakt. Je render heb je goed in de achtergrond verwerkt. Maar volgende keer kun je beter ook een border om je sig heen maken. KUTGW :tu:

Cesar:

Jou achtergrond vind ik mooier dan die van zamg0d1. Ook is bij jouw sig de render beter ingeblend en zijn er goede effecten bij geplaatst. Je border is een beetje onduidelijk omdat je hem wit hebt gemaakt, dat is zonde. Voorderest een mooie sig :klap:

Stem: Cesar

Omdat: Zijn sig meer en mooiere kleuren heeft en omdat zijn sig mooiere effecten bevat.

Je neemt me de woorden uit de mond :7

Ik stem op cesar om dezelfde redenen als hierboven.

Ook omdat je gewoon ziet dat er meer aan gedaan is al vind i kde achtergrondkleur er niet zo goed bijpassen.

Die van Zamg is gewoon brushes,een kleurtje geven,een render erop plakken en een beetje inbelenden.

Terwijl cesar echt veel meer aan zijn sig gedaan heeft.

Vote: Cesar

Bewerkt: door PiekeTheCat
Geplaatst:

Hoewel ik het gedeeltelijk eens ben met de argumenten voor cesar, stem ik tog voor zamg0d1.

Omdat ik 'm gewoonweg mooier vind. De achtergrond past beter by de render en ik vind de effecten en kleur mooier...

2-1 voor cesar :duh:

Alleen Wilt Dizzee de topic titel wijzigen naar de eind ste datum?

@ HIERONDER: EN NU GOED?

Bewerkt: door zamg0d1
2-1 voor sprunk :duh:

Alleen Wilt Dizzee de topic titel wijzigen naar de eind ste datum?

Voor mij, wat aardig van je dat ik voor sta met een battle die ik niet eens aan het doen ben. Zo kom ik nog eens hoog in de ranglijst :bonk:

@ hiervoven, ik meld het alleen maar hoor, saggo! :kots:

Bewerkt: door Sprunk
Geplaatst:

Maakt niet uit Spoedig zal hij wel kijken en ik wil ff zeggen:

HEB HET ALS VERANDERD s0250.gif

Ik ben net terug van moskee en k zie dat k voor sta. En ik had een mooiere sig gemaakt maar die wil ik voor een andere battle gebruiken omdat ik iets simpelder wou gebruiken omdat zamg0d1 nieuw is met photoshop. En jongen wat ben jij vooruit gegaan in een paar dagen :tu:

En oh jah de kleur vond ik jusit passen omdat ik eentje uit de render wou keizen dus ik koos voor die riem (of hoe dat ook heet). En de bordor moest wit zijn omdat ik voor een lichte sig koos. Dus n zwarte border staat niet.

Geplaatst:

Er is al een hele dag niet gestem :duh:

Dit is voor zover ik weet de laatste dag dus we kunnen nog tot 00:00 uur stemmen

Geplaatst:
Er is al een hele dag niet gestem :duh:

Dit is voor zover ik weet de laatste dag dus we kunnen nog tot 00:00 uur stemmen

T/M 11 augustus, nog 2 dagen dus ^_^

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...