Politiehelikopter Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 Campagna T-Rex & Carver One Ik heb eens een stukje gemaakt over de bovenstaande 'vervoersmiddelen'. Als eerste de Campagna. Het lijkt op een auto, maar gek genoeg valt hij enkel te besturen met een motor rijbewijs... Erg appart, maar toch heeft hij wel een achterkant van een motor... Hij heeft achter ook maar één wiel, en voor heeft hij twee wielen. De band achter is verschrikkelijk dik... Even dik als twee voorwielen naast elkaar! Ook de prestaties zijn niet misselijk... Hij trekkracht is gigantisch, en de topsnelheid bedraagt dus 225 km/h... Slippend om je as draaien is ook niet moeilijk voor de Campagna, omdat hij gigantisch hard sturen kan... http://www.auto123.com/ArtImages/49085/2005_T-Rex_08.jpg Dan de Carver, een auto op drie wielen. Hij heeft in tegenstelling tot de Campagna één wiel aan de voorkant, en twee aan de achterkant. De Carver One komt van Nederlandse bodem, hij is van voormalig VanDenBrink. De prestaties zijn wat mager, hij kan niet harder dan 185 km/h... Optrekken doet hij weer wel. Maar het leukste is dat 't onderstel recht blijft in de bochten, en de cabine naar binnen gaat hangen als een motor! http://www.autocult.com.au/img/gallery/ful...inaGhost828.jpg[/img] Wat vinden jullie van deze leuke wagentjes? En eigenlijk de motor; de Campagna? Meld het hier!! Reageren
.Sharingan Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 Eerste was laatst ook op TV, en die tweede is leeeelijk. Reageren
Berrus Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 Eerste was laatst ook op TV, en die tweede is leeeelijk. Oh en die andere niet? Ziet er toch beide niet uit. Maar als ik perse kiezen moest, dan ging ik voor die zwarte. Reageren
1974 Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 Ze zijn allebij lelijk, maar tja ik ga wel voor die zwarte. Reageren
.Senne Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 ik vind ze nu niet bepaald lelijk, maar ik zou toch liever een gewone auto hebben. maar moest ik moeten kiezen, de campagna graag Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Die 2de was laatst ook op tv(discovery science) die carver weegt volgensmij nog geen 100 kg,als het mogelijk is om daar 2 hayabusa's in te leggen van 180 pk per stuk gaat dat volgens mij gigantisch hard. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.