Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

hey allemaal

ik heb een vraagje hoe verander je de hud in VC? je weet wel dat ding rechtsboven in de hoek met levens, armor, geld en die politie sterren net als in gta revolution

Geplaatst: (bewerkt)
hey allemaal

ik heb een vraagje hoe verander je de hud in VC? je weet wel dat ding rechtsboven in de hoek met levens, armor, geld en die politie sterren net als in gta revolution

Dat kun je downloaden... en het zit bij sommige full conversasion mods...

Ik weet zo gauw even geen site sorry zoek even bij google naar : Gta VC Mods ofzo

Bewerkt: door Dennizzzz
bedankt dat er zo veel mensen posten :angry:

Als je deze bericht kan editen waarom deed je dat niet gelijk met de eerste.

En er zitten maar 40 min. tussen jou berichten, jij moet geduld hebben.

Bewerkt: door X-TX14-2
Geplaatst:

ja heel leuk allemaal maar met die 2 berichtjes van jullie schiet ik ook nie zo veel mee op <_< ik heb even in de map van gta revolution gerommeld maar kan niks vinden wat op zoiets lijkt

Geplaatst:

In het bestand Fonts.txd kun je de HUD veranderen...Je kan de vorm veranderen door de alpha aan te passen en de kleuk door bmp te veranderen ;)

Geplaatst:
srry eclipse maar hoe moest je dat doen :unsure: ik snap het niej egt

Open fonts.txd met de TXD Viewer. Exporteer hem, pas hem aan, en importeer hem weer.

Geplaatst:
srry eclipse maar hoe moest je dat doen :unsure: ik snap het niej egt

Zeg eens wat presiezer wat je niet snapt...Zo kan ik je niet helpen

ik heb fonts.txd geopend maar dan krijg ik allemaal hele rare tekens enzo .. :(

ik begrijp het niet want k weet niet wat een alpha en een txd vieuwer is en dat allemaal :unsure:

Bewerkt: door ginotJ
Geplaatst:

ik begrijp het niet want k weet niet wat een alpha en een txd vieuwer is en dat allemaal :unsure:

maak je niet druk ik heb het zelfde probleem... ik ben er niet erg mee bezig met die hud, zou het wel graag willen weten...

Geplaatst:

Heb je fonts.txd wel geopend met de Vice TXD en niet toevalling met kladblok? :blink:

jah dat heb ik gedaan met kladlok is dat verkeerd :unsure: vast wel maar waar moet ik hem dan mee openen ?? :unsure:

Bewerkt: door ginotJ

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...