McDude Geplaatst: 17 maart 2005 Rapport Geplaatst: 17 maart 2005 hey allemaal ik heb een vraagje hoe verander je de hud in VC? je weet wel dat ding rechtsboven in de hoek met levens, armor, geld en die politie sterren net als in gta revolution Reageren
McDude Geplaatst: 17 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2005 (bewerkt) bedankt dat er zo veel mensen posten :angry: Bewerkt: 17 maart 2005 door McDude Reageren
Dennizzzz Geplaatst: 17 maart 2005 Rapport Geplaatst: 17 maart 2005 (bewerkt) hey allemaalik heb een vraagje hoe verander je de hud in VC? je weet wel dat ding rechtsboven in de hoek met levens, armor, geld en die politie sterren net als in gta revolution Dat kun je downloaden... en het zit bij sommige full conversasion mods... Ik weet zo gauw even geen site sorry zoek even bij google naar : Gta VC Mods ofzo Bewerkt: 17 maart 2005 door Dennizzzz Reageren
X-TX Geplaatst: 17 maart 2005 Rapport Geplaatst: 17 maart 2005 (bewerkt) bedankt dat er zo veel mensen posten :angry: Als je deze bericht kan editen waarom deed je dat niet gelijk met de eerste. En er zitten maar 40 min. tussen jou berichten, jij moet geduld hebben. Bewerkt: 17 maart 2005 door X-TX14-2 Reageren
McDude Geplaatst: 17 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2005 ja heel leuk allemaal maar met die 2 berichtjes van jullie schiet ik ook nie zo veel mee op <_< ik heb even in de map van gta revolution gerommeld maar kan niks vinden wat op zoiets lijkt Reageren
Eclipse Geplaatst: 17 maart 2005 Rapport Geplaatst: 17 maart 2005 In het bestand Fonts.txd kun je de HUD veranderen...Je kan de vorm veranderen door de alpha aan te passen en de kleuk door bmp te veranderen Reageren
McDude Geplaatst: 17 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2005 alweer eens super bedankt eclipse!!! aan jouw heb ik teminste wat Reageren
Gino Geplaatst: 19 maart 2005 Rapport Geplaatst: 19 maart 2005 srry eclipse maar hoe moest je dat doen :unsure: ik snap het niej egt Reageren
RTS Geplaatst: 19 maart 2005 Rapport Geplaatst: 19 maart 2005 srry eclipse maar hoe moest je dat doen :unsure: ik snap het niej egt Open fonts.txd met de TXD Viewer. Exporteer hem, pas hem aan, en importeer hem weer. Reageren
Eclipse Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Geplaatst: 20 maart 2005 srry eclipse maar hoe moest je dat doen :unsure: ik snap het niej egt Zeg eens wat presiezer wat je niet snapt...Zo kan ik je niet helpen Reageren
ginotJ Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Geplaatst: 20 maart 2005 (bewerkt) ik heb fonts.txd geopend maar dan krijg ik allemaal hele rare tekens enzo .. ik begrijp het niet want k weet niet wat een alpha en een txd vieuwer is en dat allemaal :unsure: Bewerkt: 20 maart 2005 door ginotJ Reageren
Bradley H. Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Geplaatst: 20 maart 2005 ik heb fonts.txd geopend maar dan krijg ik allemaal hele rare tekens enzo .. ik begrijp het niet want k weet niet wat een alpha en een txd vieuwer is en dat allemaal :unsure: maak je niet druk ik heb het zelfde probleem... ik ben er niet erg mee bezig met die hud, zou het wel graag willen weten... Reageren
Eclipse Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Geplaatst: 20 maart 2005 ik heb fonts.txd geopend maar dan krijg ik allemaal hele rare tekens enzo .. ik begrijp het niet want k weet niet wat een alpha en een txd vieuwer is en dat allemaal :unsure: Heb je fonts.txd wel geopend met de Vice TXD en niet toevalling met kladblok? :blink: Reageren
ginotJ Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Geplaatst: 20 maart 2005 (bewerkt) jah dat heb ik gedaan met kladlok is dat verkeerd :unsure: vast wel maar waar moet ik hem dan mee openen ?? :unsure: Bewerkt: 20 maart 2005 door ginotJ Reageren
Eclipse Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Geplaatst: 20 maart 2005 Je moet hem openen met "Vice txd"...die kan je downloaden op GTAGames Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.