Bradley H. Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Geplaatst: 20 maart 2005 Je moet hem openen met "Vice txd"...die kan je downloaden op GTAGames dan snap ik nog steeds niet waarom ik wel letters krijg klik hier Reageren
Eclipse Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 Je ziet dat daaronder nog een plaatje staat: font1. In de alpha daarvan zitten de sterretjes en de letters die ook in de HUD zitten. Reageren
Gino Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 ok eclipse maar heb je er misgien een foto van :unsure: hoe het er uitziet als ik het open dan weet ik zeker dan ik goed zit Reageren
Gino Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Geplaatst: 23 maart 2005 (bewerkt) laat maar had alleen lezen nog aan staan maar weet iemand waar ik de originele viziertjes van de snipers bazooka en alle wapens kan vinden k heb het namelijk helemaal verkloot Bewerkt: 23 maart 2005 door Only_Gino Reageren
Bradley H. Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Geplaatst: 23 maart 2005 laat maar had alleen lezen nog aan staan maar weet iemand waar ik de originele viziertjes van de snipers bazooka en alle wapens kan vinden k heb het namelijk helemaal verkloot in je backup... Reageren
Gino Geplaatst: 24 maart 2005 Rapport Geplaatst: 24 maart 2005 :unsure: ikke had geen backup gemaakt :$ :o k heb hem ff opnieuw geinstaleerd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.