Pmixer Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 Mijn gta sa werkt niet meer ik weet niet waarom, ik heb net een nieuwe computer, direct wanneer de pc aan stond gig ik gta installeren en de eerst volgen de 3 dagen dee hij het maar toen ging de pc updates doen van vista en toen de hij het niet meer ik heb het plaatje ik had er ook een paar mods inzitten maar die deden het wel allemaal pieter Reageren
Sprunk Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 Mischien dat het toch door de mods komt. Probeer eens een herinstallatie van SA, en update de drives van je videokaart eens Reageren
Pmixer Geplaatst: 9 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 ik heb hem al misschien 10x opnieuw geinstalleerd en wat is er mis met me viidoekaart ik heb een 128 mb ( nog wel ) die op 64 mb staat Reageren
.Timothy Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 Weet niet of het helpt, maar aangezien 't probleem zich blijft voordoen na installatie, wil het nog wel eens helpen om 'gta_sa.set' te verwijderen uit 'Mijn Documenten' (in Vista 'Documenten') » 'GTA San Andreas User Files'. Dit bestandje blijft staan na deïnstallatie (de hele map 'GTA San Andreas User Files', trouwens). Hierdoor worden de opties gereset, ze staan dus weer op standaard. Reageren
Sprunk Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 ik heb hem al misschien 10x opnieuw geinstalleerd en wat is er mis met me viidoekaart ik heb een 128 mb ( nog wel ) die op 64 mb staat Welke videokaart heb je precies. Download Flitskikker Infotool en plaats de BB code even in je bericht, a.u.b. Dan kunnen we kijken of GTA: SA op je PC past Reageren
Pmixer Geplaatst: 9 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 HO HO HO Ik ben niet zo met computer taal Ik heb een Ati X1100 d8 ik iets met 1100 maar als ik weer zakgeld heb koop ik een nieuwe En ik moest van iemand op youutbe alles verweideren ook Sanandreas user files en die heb ik nu dus niet meer kan je me die doorsturen of ff uploaden ergens en oja ook Gta3img Reageren
.Timothy Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 'gta3.img' kunnen we niet zo maar even uploaden, dat ding is ontzettend groot. In plaats daarvan kan je het beste even het/de .dff-/.txd-bestand(en) opnoemen die je vervangen hebt, dan uploaden we die wel. Anders kan je het beste gewoon herinstalleren, is alles weer fris. GTA San Andreas User Files verwijderen is niet zo slim, want die bevat ook je savegames (vandaar dat ik aanraadt enkel 'gta_sa.set' te verwijderen en de rest dus niet).. Als je niet zo ver was in het spel, is 't geen ramp. We kunnen je ook geen backup geven, simpelweg omdat deze map automatisch wordt aangemaakt. Reageren
Pmixer Geplaatst: 9 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 hij word bij mij niet meer aangemaakt en ik had geen savegames meer oh en is dat dan het enige probleem want voor dat ik die User Files had verweiderd dee hie et ook niet Reageren
Pmixer Geplaatst: 9 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 Dit zijn mijn systeem dingen± Computer Fabrikant: Packard Bell BV Computermodel: ISTART B2050 AIO Computernaam: PC_VAN_PIETER Systeemtype: X86 (32-bits) systeem Moederbord Fabrikant: Packard Bell BV Model: RC415 BIOS Fabrikant: American Megatrends Inc. BIOS Model: Default System BIOS Processor Model: Intel® Celeron® D CPU 3.33GHz Kloksnelheid: 3325 MHz Geheugen Grootte: 447 MB RAM Harde schijf Bestandstype: UDF Grootte: 141,04 GB Vrije ruimte: 102,5 GB Videokaart Model: ATI Radeon Xpress 1100 Beeldprocessor: ATI Radeon Xpress Series (0x5A61) Geheugengrootte: Onbekend Drivers: atiumdag.dll,atiumdva.dat,atitmmxx.dll, versie 6.0.5275.0 Beeldscherm Fabrikant: (Standaardbeeldschermtypen) Model: Algemeen PnP-beeldscherm Schermresolutie: 1024x768 Kleurkwaliteit: 32-bits Frequentie: 60 Hz Geluidskaart Fabrikant: Realtek Model: Realtek High Definition Audio DirectX Versie: 10.0 Besturingssysteem Naam: Microsoft® Windows Vista™ Home Basic Versie: 6.0.6000 Service Pack: Onbekend Reageren
Sprunk Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 Ik denk dat je geen SA meer kan spelen vanwege omdat jer heel erg weinig geheugen hebt. 447MB is eigenlijk al te klein voor Vista, als je dan SA gaat spelen met mods komt je echt wel wat geheugen te kort Reageren
Pmixer Geplaatst: 9 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 Dit staat er op de pc: 512Mb DDR2 1024 mb stond in de winkel dus vista is er al vanaf Reageren
.Senne Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 (bewerkt) kijk 'ns aan, ik denk dat jij GTAmodding1 bent? aan je verhaal hier te horen wel, en je hebt toch geluisterd naar m'n raad om hier te registreren en je probleem uit de doeken te doen en btw, gta3.img uploaden gaat hier niemand willen doen (ik wou het wel, maar heb het opgegeven, u know ), maar het gaat toch niets uitmaken om dat te vervangen met die in je sa map, aangezien je 'm al 10x geherinstalleerd hebt. EDIT @ sprunk: maar als hij geheugen te weinig heeft, dan gaat het toch geen foutmelding geven wanneer hij gta sa.exe aanklikt, maar gewoon mega sloom lopen? plus, het werkte wel drie dagen, en ook met mods. Bewerkt: 9 augustus 2008 door senneken Reageren
Pmixer Geplaatst: 9 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 haha hey jha ik ben gtamodding1 maar ik heb dit account samen met een vriend van mij hij post allerlei negative dingen vind ie leuk ;P nja voor mij blijft 't een raadsel Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 (bewerkt) >Hier< staat nog 't één en ander omtrendt Vista. Ik weet niet of het jou probleem verhelpt, maar het kan absoluut geen kwaad. Je vertelde ook dat het probleem is ontstaan na een (automatische) update van Vista. Ga na wat er precies ge-update is, zo kan je wat specifieker het probleem localiseren. Daarnaast zie ik dat je Windows Sidebar aan hebt staan, zorg ervoor dat je zo min mogelijk toepassingen aan hebt staan als je het spel start. Dus sluit die Sidebar bijvoorbeeld. Bewerkt: 9 augustus 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
Pmixer Geplaatst: 10 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 Die sidebar stond er altjd al en ik weet niet hoe ik er achter kom van dat automatische ding Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.