Sprunk Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 Mijn nieuwste sig: A.U.B. raten, en geeft a.u.b ook tips als je die hebt Reageren
Wazuup Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 Leuk idee, goed uitgewerkt, en text ziet er ook prima uit. Je zou de ruimte nog iets spectaculairder kunnen maken, met bijvoorbeeld zo'n kleurige nevel achtig, je kent het wel. Owja, je border is onderin ook wat dikker dan op andere plekken. 8/10 Reageren
Sprunk Geplaatst: 9 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 (bewerkt) Owja, je border is onderin ook wat dikker dan op andere plekken.8/10 Dat snap ik nou ook niet. Ik heb om het zwarte geselecteerd, en border 3px gedaan, dus dat vond ik ook al zo raar. Maar bedankt voor je rate! Edit, met een mooie paarse nevel: Mooier? Ook de border-bug is gefixt Bewerkt: 9 augustus 2008 door Sprunk Reageren
Masturmind Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 Als ie puur voor op GTAForum is kun je het gedeelte waar het schip naar uitsteekt dezelfde kleur maken als het forum... Reageren
Sprunk Geplaatst: 9 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 (bewerkt) Had gekund, maar het grijs van "Kiwi GTA" is lichter, en dus is het dan niet mooi Nu weet ik niet of die lay-out veel word gebruikt... Bewerkt: 9 augustus 2008 door Sprunk Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 Had gekund, maar het grijs van "Kiwi GTA" is lichter, en dus is het dan niet mooi Nu weet ik niet of die lay-out veel word gebruikt... Als ik zo kijk bij de normale skin en de KiwiGTA zie ik geen verschil bij het stukje dat uitsteekt. Reageren
Vegeta Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 Ik vind de oranje skin veel mooier. Maar jah sprunk heel mooi gedaan Echt iets aparts en heel mooi dat hem uitsteekt , de font past er goed bij. Een 7,5/10 Reageren
Sprunk Geplaatst: 9 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 Had gekund, maar het grijs van "Kiwi GTA" is lichter, en dus is het dan niet mooi Nu weet ik niet of die lay-out veel word gebruikt... Als ik zo kijk bij de normale skin en de KiwiGTA zie ik geen verschil bij het stukje dat uitsteekt. Dat komt omdat de achtergrond in mijn sig transparant is. De kleur grijs is weldegelijk anders: Reageren
Forumrunner Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 Lettertype: 8,7 Plaatsing: 8,5 Face: 7,9 Kleur: 9,7 | Render: 8,53333333333333 Plaatsing: 8,6 Mooiheid: 10 Ingeblend: 7 | Border: 7,4 Stijl: 6 Dikte: 8,8 | Kleur: 6,4 Stijl: 7,8 Verdeling: 5 | Achtergrond: 7,8 | Effecten: 8,8 | Overige: | Bonuspunten: | Commentaar: Ik vind het een mooie sig alleen dat groene vind ik niet goed verdeeld, en de stijl van de border vind ik ook niet zo mooi. | TOTAAL: 7,938889 | Aantal sterren: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.