Jump to content

Star Trek Voyager

Recommended Posts

Geplaatst:

Leuk idee, goed uitgewerkt, en text ziet er ook prima uit. Je zou de ruimte nog iets spectaculairder kunnen maken, met bijvoorbeeld zo'n kleurige nevel achtig, je kent het wel. Owja, je border is onderin ook wat dikker dan op andere plekken.

8/10

Geplaatst: (bewerkt)
Owja, je border is onderin ook wat dikker dan op andere plekken.

8/10

Dat snap ik nou ook niet. Ik heb om het zwarte geselecteerd, en border 3px gedaan, dus dat vond ik ook al zo raar.

Maar bedankt voor je rate! _O_

Edit, met een mooie paarse nevel:

15464577ke2.png

Mooier? Ook de border-bug is gefixt ^_^

Bewerkt: door Sprunk
Geplaatst:

Als ie puur voor op GTAForum is kun je het gedeelte waar het schip naar uitsteekt dezelfde kleur maken als het forum...

Geplaatst: (bewerkt)

Had gekund, maar het grijs van "Kiwi GTA" is lichter, en dus is het dan niet mooi :N Nu weet ik niet of die lay-out veel word gebruikt...

Bewerkt: door Sprunk
Geplaatst:
Had gekund, maar het grijs van "Kiwi GTA" is lichter, en dus is het dan niet mooi :N Nu weet ik niet of die lay-out veel word gebruikt...

Als ik zo kijk bij de normale skin en de KiwiGTA zie ik geen verschil bij het stukje dat uitsteekt.

Geplaatst:

Ik vind de oranje skin veel mooier.

Maar jah sprunk heel mooi gedaan ^_^ Echt iets aparts en heel mooi dat hem uitsteekt , de font past er goed bij.

Een 7,5/10

Geplaatst:

Als ik zo kijk bij de normale skin en de KiwiGTA zie ik geen verschil bij het stukje dat uitsteekt.

Dat komt omdat de achtergrond in mijn sig transparant is. De kleur grijs is weldegelijk anders:

diferencegh4.jpg

Geplaatst:

Lettertype: 8,7

• Plaatsing: 8,5
  • Face: 7,9
  • Kleur: 9,7

| Render: 8,53333333333333

• Plaatsing: 8,6
  • Mooiheid: 10
  • Ingeblend: 7

| Border: 7,4

• Stijl: 6
  • Dikte: 8,8

| Kleur: 6,4

• Stijl: 7,8
  • Verdeling: 5

| Achtergrond: 7,8 | Effecten: 8,8 | Overige: | Bonuspunten: | Commentaar: Ik vind het een mooie sig alleen dat groene vind ik niet goed verdeeld, en de stijl van de border vind ik ook niet zo mooi. | TOTAAL: 7,938889 | Aantal sterren: 4stars.PNG

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...