Jump to content

GTA san andreas Boek!

Recommended Posts

Geplaatst:

ik had ff een paar vragen..

Ik vroeg me af of het Gta san andreas official stragegy book nog wordt verkocht ... en zo ja ... waar????

en dan wel met nederlands talige tekst..??/

alvast bedankt

Geplaatst:
Gta san andreas official stragegy book

Zoals je aan de naam al kunt zien, gaat het hier om een Engels boek. Ik heb deze strategy guide ook thuis liggen, maar hij is dus geheel in het Engels. Naar mijn weten is er geen Nederlandse versie van.

Mocht je toch de Engelse strategy guide willen hebben, dan kun je hem (bijvoorbeeld) hier bestellen.

Geplaatst:

Zoals je aan de naam al kunt zien, gaat het hier om een Engels boek. Ik heb deze strategy guide ook thuis liggen, maar hij is dus geheel in het Engels. Naar mijn weten is er geen Nederlandse versie van.

Mocht je toch de Engelse strategy guide willen hebben, dan kun je hem (bijvoorbeeld) hier bestellen.

ja dat had ik zelf ook gezien...

maar in de winkels zie je overal een guide van gta iv liggen op dit moment (nl talig0.

je zou dus zeggen dat er een nl-talige guide van gta san andreas is geweest.

Geplaatst:

ja dat had ik zelf ook gezien...

maar in de winkels zie je overal een guide van gta iv liggen op dit moment (nl talig0.

je zou dus zeggen dat er een nl-talige guide van gta san andreas is geweest.

Ik ben bang van niet, van GTA IV is een Nederlandstalige gemaakt omdat de game zo goed loopt. Ik zeg niet dat SA dat niet heeft gedaan. Maar nu hebben ze er voor gekozen om een Nederlandstalige te maken. Maar eigenlijk scheelt dat boek niet veel met onze eigen WikiGta.

Geplaatst:

Ja wikigta ik een site waar vrijwel alles op beschreven staat. maar het is niet makkelijk om elke keer als je iets weten wil naar die website moet. dan is een boek natuurlijk makkelijk ... naja jammer dan

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...