Jump to content

A Killers Portrait


.Mic

Recommended Posts

Ik kom niet verder bij de missie A Killers Portrait, van Liberty nogwat Paper.

Ik moet in de politie database met behulp van een foto de locatie van iemand zoeken, maar ik krijg altijd 'Search Failed'. Ik denk dat dit een bug is? Ik heb ergens op gamespot iemand gevonden met hetzelfde probleem maar niemand had daarop gereageerd, hij had ook via naam gezocht ipv foto en dat werkte ook niet,

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kun je in godsnaam via naam zoeken als je alleen maar een foto krijgt van de crimineel in kwestie? :puh:

Zo staat het op WikiGTA uitgelegd:

Ga naar "Search Police Records" en kies "Search by Photo". Upload de foto. Laat de computer even zoeken en je zult te weten komen dat de man Adam Dimayev heet en waar hij woont.
Bron: WikiGTA - Portrait of a Killer

Als je het nu nog niet snapt, dan kan je naar dit filmpje kijken:

(Sorry voor de slechte kwaliteit)

Als je nog vragen hebt, stel ze maar!

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kun je in godsnaam via naam zoeken als je alleen maar een foto krijgt van de crimineel in kwestie? :puh:

Zo staat het op WikiGTA uitgelegd:

Ga naar "Search Police Records" en kies "Search by Photo". Upload de foto. Laat de computer even zoeken en je zult te weten komen dat de man Adam Dimayev heet en waar hij woont.
Bron: WikiGTA - Portrait of a Killer

Als je het nu nog niet snapt, dan kan je naar dit filmpje kijken:

(Sorry voor de slechte kwaliteit)

Als je nog vragen hebt, stel ze maar!

Ik snapte het wel =P maar ik kreeg search failed via de foto. Maar het is al opgelost: je moet persee het smsje eerst openen :schater:

Bewerkt: door .Mic
Link to comment
Delen op andere websites

Soms is het ook, dat als je het smsje hebt opengedaan, en het bij search by photo doet, het ook soms niet werkt. Gewoon een keertje opnieuw doen en het werkt (werkt dan toch bij mij). Waarschijnlijk een foutje van de game.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...