ErikIV Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 kan 1 van jullie mij helpen ik zit vast in de missie snow storm en elke keer als die politie komt ga ik dood help me plz Reageren
cj101 Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 Wat ik altijd doe is eerst een snelle uitweg vinden en als de politie komt sprinten! Neem het rechter pad. Plaats de waypoint op de pay'n spray en met geluk raak je ze kwijt. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 Wat ik altijd doe is eerst een snelle uitweg vinden en als de politie komt sprinten!Neem het rechter pad. Plaats de waypoint op de pay'n spray en met geluk raak je ze kwijt. kijk ook uit dat je niet gezien wordt als je de pay'n spray dus sla de politie een Reageren
ErikIV Geplaatst: 9 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 bedankt voor de hulp ik ga het vanavond even proberen als het niet lukt meld ik dat hier nog wel bedankt Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 Bij de missie Snow Storm is de politie inderdaad vaak een groot probleem, maar een auto zoeken, en daarmee naar de Pay 'n Spray te rijden is wel moeilijk en lastig met de politie achter je aan. Daarom kan je beter in het water springen, en naar de Jetmax (een speedboot) zwemmen, om daarmee weg te vluchten. De politie zal je kwijtraken en jij kan dan rustig naar Little Jacob rijden. Reageren
Robin B Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 Tip: In het Ziekenhuis moet je alle noose eenheden neerknallen.Als dat gedaan is bij de voordeur.Moet je als lorna kipgalat uit het ziekenhuis sprinten.Nu loop je naar de steiger(Vrijwel recht voor je).Als daar een speedboot aangelegt is.Moet je die nemen en scheur weg! De politieboten en de heli zijn niet snel genoeg om je bij te houden. Hopelijk heb je hier wat aan. Reageren
AlpheNoord Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 (bewerkt) wat je ook kan doen is: Nadat je de cocaine hebt gepakt de kamer uit, rechts, direct links, alsmaar rechtdoor. Daar ligt een groot houten ding, spring daarop, spring daarna richting de muur. Hier is het raam dicht gespijkerd, maar er zit nog wel een randje (vensterbank) dus je blijft staan. Spring dan nog eens en dan pakt-ie zich vast aan het hoger gelegen raam. Dan ben je in ieder geval uit het pand Zorg dat je een auto buiten hebt staan, dan ben je zo weg. Hoop dat je het kan volgen, kan helaas geen filmpje maken, want ik ben er al voorbij Bewerkt: 11 augustus 2008 door AlpheNoord Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 dit topic mag gesloten worden want erik IV is houtwormNL Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 dit topic mag gesloten worden want erik IV is houtwormNL ja het mag gesloten worden Reageren
GTAIVMASTAH Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 dit topic mag gesloten worden want erik IV is houtwormNL ja het mag gesloten worden Hoezo? Er zijn misschien ook andere mensen die vast zitten in Snow Storm, zo hoeven ze geen nieuw topic te openen. Reageren
orgus23 Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 je hoeft niet eens een auto te halen: je rent naar buiten en gaat naar rechts in plaats van naar de parkeerplaats, daar ga je door het gat in het hek en pak je de boot en ga je naar open water Reageren
Hayte Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 ik sprint gewoon gelijk naar buiten als ik de Cocaine heb, pak de Bobcat en rijd snel weg... vaak hoef ik dan niet eens naar de Pay 'n spray te gaan... Reageren
FireFighter Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Probeer weg te zwemmen, dat heb ik gedaan Af en toe is er een boot, gebruik die anders. Groeten en succes! Reageren
Stuntman Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 Ik heb een helicopter meegenomen vanaf de helitours, ben daarmee naar Elizabeth gevlogen (naast haar flat is een klein speelveld waar je prima kunt landen). Daarna met dezelfde heli naar het oude ziekenhuis, boeventuig omver gelegd, een paar agenten neergeknald en als een gek terug gerend naar de helicopter. Toedeloe!! PS: je moet de heli oppikken vóórdat je een belletje van Elizabeth krijgt anders staan de heli's er namelijk niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.