Sprunk Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 Onderwerp: Sciencefiction Soort design: Signature Size design: Max 500x150, kleiner mag Render: Mag Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: Z.S.M. Opmerking: Geen C4D in de sig. Ik hoop dat iemand met me wilt battlen. Veel succes! Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 Ik wil wel mee doen! Jammer dat er geen C4D in mag andere had ik je echt ZOOO hard gepwnd! Reageren
Sprunk Geplaatst: 10 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 (bewerkt) Jammer dat er geen C4D in mag andere had ik je echt ZOOO hard gepwnd! Jij bent wel heel zelfverzekerd hé... Als ik C4D onder de knie heb zien we nog wel. Voorlopig doe ik nog zonder. Maar je bent aangenomen hoor Bewerkt: 10 augustus 2008 door Sprunk Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 Mag het ook van een film zijn? Reageren
Sprunk Geplaatst: 10 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 Zo lang het maar Science Fiction is vind ik het best. Reageren
Sprunk Geplaatst: 11 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 Sorry voor de dubbelpost, maar anders valt het niet op. PiekeTheCat heeft geen inspiratie. Dus zou ik opzoek moeten gaan naar een andere tegenstander. Maar omdat ik vrijdag op vakantie ga, en dus donderdag voor het laatst hier zal zijn, word dat wel heel kortdag. Daarom ben ik genoodzaakt de battle te cancellen. Dit topic hoeft nog niet op slot, na de vakantie zal ik naar een andere tegenstander opzoek gaan Reageren
Vegeta Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 (bewerkt) Vakantie is al bijna voorbij voor jou miss wil je wel eens revanche op mij? Bewerkt: 23 augustus 2008 door Vegeta Reageren
Sprunk Geplaatst: 27 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 (bewerkt) Revance, heb ik al tegen je gestreden dan? Maar ik accepteer je uitdaging EDIT: ik zie nu pas dat jij Cesar bent, maar je je naam hebt gewijzigd. Het is dus idd een revance! Bewerkt: 27 augustus 2008 door Sprunk Reageren
Vegeta Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 (bewerkt) EDIT : Ik neem je uitdaging aan als je van de onderwerp : freestyle maakt Bewerkt: 29 augustus 2008 door Vegeta Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.