Jump to content

Sims probleem

Unmountable Tijmen

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb een probleem met "sims levensverhalen", als ik het opstart, dan krijg ik geen full screen. Als ik naar taakbeheer ga, en op maximaliseren klik, dan wordt het wel groter, maar dan zie ik de titelbalk nog.

Iemand oplossing?

Geplaatst:

Ik heb de sims niet, en ken het menu dus ook niet.

Maar ga eens naar de opties in het spel zelf. en dan (als er onderverdelingen zijn) bij display of beeldscherm ofzo.

Bij de meeste games kun je zelf je resolutie bepalen, kies de resolutie die je normaal ook gebruikt (op je bureaublad e.d.). Als dit fout staat kan het wel eens zijn dat je windowed speelt namelijk.

Het kan ook zijn dat er ergens bij de opties een optie staat genaamd full screen of iets dergelijks. Als dit uitgevinkt staat, vink het dan aan.

Minstens 1 van de 2 kan de oplossing zijn normaalgezien.

• 2 weken later...
Geplaatst:

een vriend van me heeft het spel the sims eiland verhalen, en die had hetzlefde. Bij hem was het (wat jorair al zij) die optie fullscreen in opties(spel starten, met een sim beginnen te spelen dan op f5 of op de 3 puntjes links onderin klikken)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...