michelns2 Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 hoi ik heb net 4 mods geinstaleer maar mijn sa crasht telkens als een een minutje aan het game bent ik heb de politicar abulance en peugo 206 van need for speed er in gezet help Reageren
.Timothy Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 (bewerkt) Ik heb even drie problemen die vaker voorkomen opgenoemd: Je bezit een verkeerde versie van GTA San AndreasEr zijn meerdere versies voor GTA San Andreas, waaronder één voor het modden. Als je V1.01 of V2.00 hebt, kun je niet modden. Daarvoor zul je dan een patch moeten downloaden.Om te weten of je de verkeerde versie hebt, moet je rechtsonder in het beginscherm van GTA San Andreas moeten kijken: Wat staat er Welke versie heb je Kan je modden Niets V1.00 Ja V1.01 V1.01 Nee V2.00 V2.00 Nee Kan je niet modden, moet je de patch downloaden. Start hem op en druk een paar keer op 'Next' totdat er om een locatie wordt gevraagd. De locatie die er hoort de staan moet die van je GTA San Andreas-map zijn. Komt de locatie die er al staat (de standaard locatie die bij de installatie wordt gebruikt) ermee overeen, kun je verder gaan. Anders moet je de locatie even opzoeken met de knop '...'. Ga verder met 'Next', laat de patch z'n werk doen en sluit af met 'Exit'. Je bent van de ReadMe afgeweken en hebt mogelijk 'handling.cfg' niet aangepastLees de ReadMe nog eens goed door, mogelijk ben je een regel in de 'handling.cfg' of een ander bestand vergeten. Je gebruikt SAMISAMI (San Andreas Mod Installer) is een programma wat al het werk voor je doet en de modificatie installeert. Dit programma wil nog wel eens voor fouten zorgen. In plaats daarvan kan je beter IMG Tool gebruiken:DownloadTutorial Let op, de patch en IMG Tool moet je uitpakken met WinRAR. Klik rechts op het bestand en kies 'Uitpakken in ...\'. Daarna kan je gewoon verder gaan..succes Bewerkt: 10 augustus 2008 door VWO-er Reageren
michelns2 Geplaatst: 10 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 ik heb alles gen met multimg 1.2.1.0 en alles in de files die in de readme staan veranderd maar nu als ik ga laden zeg hij een fout te hebben en doet i het niet meer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.