Bradley H. Geplaatst: 17 maart 2005 Rapport Geplaatst: 17 maart 2005 hoe gooi ik 15 coll bestanden in een groote col ? want het wordt nu een zooitje in de GTA_VC, ik weet dat dit met colleditor moet, maar ik durf niet zelf iets te gaan bedenken Reageren
Eclipse Geplaatst: 17 maart 2005 Rapport Geplaatst: 17 maart 2005 Heel simpel...je opens je col met de colleditor die op GTAG te downloaden is..Daar druk je op import en je kan alles COL's in een grote col gooien Reageren
Bradley H. Geplaatst: 17 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2005 Heel simpel...je opens je col met de colleditor die op GTAG te downloaden is..Daar druk je op import en je kan alles COL's in een grote col gooien je zegt open een coll, welke coll dan, ik heb er 15...,mag dit gewoon een van hun zijn ? Reageren
Wauzie Geplaatst: 18 maart 2005 Rapport Geplaatst: 18 maart 2005 Of je kan een nieuwe maken: maak een textbestand aan bijvoorbeeld hoi.txt -> hoi.col en rename deze naar en je nieuwe col is gemaakt, alleen moet je het pad nog geven van je coll in de GTAVC.dat: zoek deze regel #collision data COLFILE 0 MODELS\COLL\GENERIC.COL en zet nu deze erbij: COLFILE 0 DATA\MAPS\hoi.col het ziet er dan zo uit: #collision data COLFILE 0 MODELS\COLL\GENERIC.COL COLFILE 0 DATA\MAPS\hoi.col Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.