sosix Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 Missie(s): S: tot en met Cesar vialpando R: Robbing uncle sam BS: og lock Cheaten: Liever niet, ik heb zelf wel perongeluk 1 cheat gebruikt Versie: Versie 1 Overig: Mijn computer loopt bij 1 moeilijk en die andere lukken me niet na 1000 x proberen. Bij S zijn het 2 missies en bij R en BS is het 1 missie. GTASAsf3.bFetching info...
sosix Geplaatst: 9 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 Ok, alvast heel erg bedankt!! DSgregor zei: Ik zal het voor je doen !
Swiggers Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 (bewerkt) Sweet's Girl - Missie Voltooid! -Beloning: Respect Cesar Vialpando - Missie Voltooid! -Beloning: $100,- Robbing Uncle Sam - Missie Voltooid! -Beloning: Respect OG LOC - Missie Voltooid! -Beloning: Respect Ik heb bij het behalen van deze vier missie's geen Cheats en/of Mods gebruikt. Nog veel plezier met het spelen van Grand Theft Auto: San Andreas. Savegame: GTASAsf3.bFetching info... Bewerkt: 9 augustus 2008 door DSgregor
Recommended Posts