Bossinkje Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Mmm..Welke zou ik meenemen..?? Ps: Nadat ik de foto heb gemaakt,heb ik de rechter politiewagen maar meegenomen.. Haha, stoer.. Kon dat maar op de PS2. Maar goede keus, met de rechter bedoel je de witte? (A) Ik wel, xD Oja, en bedankt! Met de rechter bedoel ik de groene. Mmm..Welke zou ik meenemen..?? Ps: Nadat ik de foto heb gemaakt,heb ik de rechter politiewagen maar meegenomen.. Is die groene trouwens ook anders? Ik kijk wel eventjes bij voertuigen zo op wikigta.nl Nee, die is hetzelfde. Reageren
xxRolie. Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Mmm..Welke zou ik meenemen..?? Ps: Nadat ik de foto heb gemaakt,heb ik de rechter politiewagen maar meegenomen.. Haha, stoer.. Kon dat maar op de PS2. Maar goede keus, met de rechter bedoel je de witte? (A) Ik wel, xD Oja, en bedankt! Met de rechter bedoel ik de groene. Mmm..Welke zou ik meenemen..?? Ps: Nadat ik de foto heb gemaakt,heb ik de rechter politiewagen maar meegenomen.. Is die groene trouwens ook anders? Ik kijk wel eventjes bij voertuigen zo op wikigta.nl Nee, die is hetzelfde. Okee, ik vind denk ik toch de groene mooier. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Mmm..Welke zou ik meenemen..?? Ps: Nadat ik de foto heb gemaakt,heb ik de rechter politiewagen maar meegenomen.. Haha, stoer.. Kon dat maar op de PS2. Maar goede keus, met de rechter bedoel je de witte? (A) Ik wel, xD Oja, en bedankt! Met de rechter bedoel ik de groene. Mmm..Welke zou ik meenemen..?? Ps: Nadat ik de foto heb gemaakt,heb ik de rechter politiewagen maar meegenomen.. Is die groene trouwens ook anders? Ik kijk wel eventjes bij voertuigen zo op wikigta.nl Nee, die is hetzelfde. Okee, ik vind denk ik toch de groene mooier. Ja, die vond ik ook mooier. Die witte is een beetje saai. Daarom heb ik nadat ik de foto heb gemaakt de groene ook meegenomen. Reageren
xxRolie. Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Mmm..Welke zou ik meenemen..?? Ps: Nadat ik de foto heb gemaakt,heb ik de rechter politiewagen maar meegenomen.. Haha, stoer.. Kon dat maar op de PS2. Maar goede keus, met de rechter bedoel je de witte? (A) Ik wel, xD Oja, en bedankt! Met de rechter bedoel ik de groene. Mmm..Welke zou ik meenemen..?? Ps: Nadat ik de foto heb gemaakt,heb ik de rechter politiewagen maar meegenomen.. Is die groene trouwens ook anders? Ik kijk wel eventjes bij voertuigen zo op wikigta.nl Nee, die is hetzelfde. Okee, ik vind denk ik toch de groene mooier. Ja, die vond ik ook mooier. Die witte is een beetje saai. Daarom heb ik nadat ik de foto heb gemaakt de groene ook meegenomen. Een hele goede keus! Had ik ook gedaan. Reageren
Niklaws Geplaatst: 17 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Ok, bedankt allemaal! Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 daar staatie als het goed is niet bij, want het is een fout in het spel. Ik kom ze ook wel ns tegen in mn spel, en ze zijn echt precies hetzelfde, op de kleur na Reageren
deserteaglenick Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 Haha dat is me nog nooit opgevallen! Ik vind die witte wel wat hebben eigenlijk! Waar kan je die vinden? Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 De witte politie auto kan je ook krijgen als je een trainer download. dan kan je een bug krijgen waardoor je die witte overal ziet staan. de politie rijd nog wel gewoon in groene politiewagens. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 De witte politie auto kan je ook krijgen als je een trainer download.dan kan je een bug krijgen waardoor je die witte overal ziet staan. de politie rijd nog wel gewoon in groene politiewagens. Een bug is het volgens mij niet hoor. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.