Jump to content

Ik kan niet sturen met mijn muis.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb een probleem met mijn muis. Tijdens het spel kan ik niet om het popetje heen draaien wat dus behoorlijk irrirant is. Ik heb in het menu steer with mouse on gezet. In het menu kan ik wel omhoog en omlaag met me muis maar als ik op de linker muisknop druk gebeurt er niks en moet ik dus met enter verder.

Ik heb Directx 9 extra geinstalleerd omdat vista standaard 10 heeft en ik dus dacht dat het daar aan lag.

Is iemand bekent met dit probleem of heeft iemand er een oplossing voor zou je het mij dan zo snel mogelijk willen laten weten. :D

Alvast bedankt _O__O_:tu:

Geplaatst:

ik weet niet of je dit al gedaan hebt, maar:

je hebt bij controls ook de keuze tussen gamepad/keybord/keybord+mouse, en je moet wel +mouse hebben ingesteld. :cya:

Geplaatst:
ik weet niet of je dit al gedaan hebt, maar:

je hebt bij controls ook de keuze tussen gamepad/keybord/keybord+mouse, en je moet wel +mouse hebben ingesteld. :cya:

Jah dat staat allemaal goed maar dan nog kan ik niet met me muis rondraaien slaan/schieten/iets selecteren in het menu. :cry:

Geplaatst:

Ik heb het ondertussen zelf en dankzij andere topics opgelost heb de compbilitie op win 98 gezet en werkt ie wel:D

Tog bedankt mensen :D

Geplaatst:
Ik heb het ondertussen zelf en dankzij andere topics opgelost heb de compbilitie op win 98 gezet en werkt ie wel:D

Tog bedankt mensen :D

Jow gast

ik heb dat ook gehad dat komt omdat je dan misschien iets te lang in het menu heb gezete

dan moet je gewoon weer op "ESC" drukken en dan nog een keer en dan doet ietweer

Geplaatst:

Heb je wel je muis aangesloten :7 ? Anders moet je even all je controls langsgaan om te kijken of er eventueel een fout inzit. Zo niet, dat zien we dan wel weer...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...