GTA Monster Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 Ik heb een probleem in B: BC PS3. Mijn player doet helemaal niet naar behoren sinds ik updatedata 1.10 heb geinstalleert. Heeft er iemand ook last van? Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 Ik heb een probleem in B: BC PS3. Mijn player doet helemaal niet naar behoren sinds ik updatedata 1.10 heb geinstalleert.Heeft er iemand ook last van? ik niet hem er geen last van hij doet alles perfect Reageren
Galiorix Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 Is je firmware helemaal up-to-date? Reageren
Dieko Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 Ik heb een probleem in B: BC PS3. Mijn player doet helemaal niet naar behoren sinds ik updatedata 1.10 heb geinstalleert.Heeft er iemand ook last van? Doe jij quik match of custom match? Reageren
ASPHALT Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 Verwijder 'm eens en download hem weer opnieuw. Verwijderen kan via Game > Game Data Utility. Reageren
GTA Monster Geplaatst: 10 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 (bewerkt) Ik heb een probleem in B: BC PS3. Mijn player doet helemaal niet naar behoren sinds ik updatedata 1.10 heb geinstalleert.Heeft er iemand ook last van? Doe jij quik match of custom match? Custom Match -> Conquest of Gold Attack -> Altijd Oasis Verwijder 'm eens en download hem weer opnieuw. Verwijderen kan via Game > Game Data Utility. Zal ik gaan proberen. EDIT: Het werkt niet. Ik ben tot de conclusie gekomen dat onze nieuwe modem niet correct functioneert. Bewerkt: 10 augustus 2008 door GTA Monster Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.