Jump to content

Driver 2 Versus Grand Theft Auto III

Driver 2 Versus Grand Theft Auto III  

57 leden hebben gestemd

1. 1. Welke van beide was nu echt de eerste 3D Free-Roaming Game?

• Driver 2: The Wheelman Is Back
      20
    • Grand Theft Auto III
      34

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo beste GTAForummers,

Dit is niet het topic waarover het gaat welke de beste het is, maar naar mijn mening was GTA III niet de eerste Free-Roaming game in de geschiedenis, maar was dat wel Driver 2: The Wheelman Is Back. Deze primitieve Free-Roaming game op de Playstation console was erg verbazenwekkend wat die kon. Tanner, die vrij kon rondlopen, was wel erg pixelachtig, maar dat was PlayStation. De Playstation 2 is een veel krachtigere console, waardoor de betere Graphics. Maar Driver 2 kon je (als ik het niet fout heb) al een paar auto's stelen! Jammergenoeg geen guns in the game, maar een bug toont Tanner z'n schaduw wel met een gun... Mischien gingen ze het toch wagen? Is dat dan niet de eerste Free-Roaming game in 3D? Die kwam namelijk eerder uit dan GTA III. Leuk is even de graphische verschillen te bekijken:

• Qua personage:

• Qua gameplay

:

gamemem.jpg

Welke goeie graphics Driver 2 haalde voor de PS1!

De discussie gaat over:

Welke van beide is de eerste Free-Roaming Game?

Driver 2 of GTA III?

Bewerkt: door Miek
  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• 1974

5

• Naudin

4

• Miek

3

• Harrison

3

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

gta 3 is tog wel de eerste echte free roaming game.

driver 2 had je wel vrijheid. maar dat beperkte zich tot uitstappen een nieuwe auto in stappen rondrijden en nog eens rondrijden. zoals de titel het al zegt. gta 3 had je tenminste echt veel te doen enz

Geplaatst:

GTA3, ik vind het een leuk spel en ben er op het moment mee bezig.

Driver 2, vroeger mijn favoriet. Toen was ik nog klein :puh:

Geplaatst:

Nou ken ik zelf de Driver delen niet super goed, maar ik heb Driver 2 weleens bij een vriend gespeeld, toen der tijd op de Playstation One, ik vond het toen een erg leuk spel, met name een van de weinige met een beetje free roaming. Als ik er nu op terug kijk stem ik toch op Gta III, deze is gewoon mooier uitgewerkt en heb er zelf veel plezier aan beleefd, hoewel ik het niet ontken dat Driver in die tijd een zeer goede/leuke game was voor de Playstation :)

Geplaatst:

ik ga ook voor Grand Theft Auto III :)

in GTAIII kan je veel meer doen, je kan te voet overal naartoe gaan, en ook nog eens met de auto als je wilt ;)

GTAIII, de 1e Free Roaming Game!

Geplaatst:

deze twee kun je eigenlijk net echt met elkaar vergelijken omdat driver op de ps1 is en dus weet je ook dat alles minder goed is , dus ik heb gekozen voor GTA 3

Geplaatst:
Driver 2 en GTA III sucks!

GTA 3 is de shit, nou oke free-roaming gedeelte is wel beperkt en wel is kut. Maar de missies zijn echt zalig, en het verhaal ook.

Geplaatst:
Driver 2 en GTA III sucks!
Dat snap ik niet, ze zijn allebei geweldig(:puh:).

En ze probeerde al eerder wapens er in te doen,maar vanwege het weinige geheugen van de PSX kon dat dus niet

en moest het maar zonder,dankzij deze reden zijn er ook wat autos geschrapt.

En wat ik ook niet snap is dat sommige mensen (ik zeg niet wie) zeggen dat als reflections (Makers van Driver)een bepaald ding nemen dat toevallig ook in gta zit dan is da stelen, maar doet rockstar het dan is het dood gewoon.

Heb je dit wel eens gezien

driver25895zi6.png

Geplaatst:
Ik kies voor GTA III, daar kan je modden,. Echt gangsterlijk!

Dude, het gaat over welke de eerste freeroam was. Niet welk spel je kan modden :duh:

Geplaatst:

Hoe kan je deze twee games ook maar met elkaar vergelijken? Ten eerste zullen de meeste leden hier makkelijk voor GTA III gaan, dit omdat het een GTA-Forum is. Maar daarnaast is het gewoon een feit dat GTA III technisch gezien veel geavanceerder is. Het spel biedt simpelweg veel meer mogelijkheden en heeft voor ieder wat wils, Driver daarentegen niet. De graphics van GTA III zien er misschien niet geweldig uit, maar het is goed genoeg om je in het spel te kunnen inleven.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...