Jump to content

Help! mijn Cd-Rom speler gaat niet meer open!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo Forumleden.

Volgens mij zit ik met een probleempje.

Ik deed mijn GTA III Install CD in de Cd-Rom speler, hij maakte vreemde krasgeluiden toen hij erin zat, maar er stond wel een zandlopertje op het scherm. Na 5 Minuten wist in zeker dat hij het niet meer deed, dus wou ik de CD eruit halen. Maar de CD-Rom speler gaat niet meer open.

Ik heb al geprobeerd om 10 keer achter elkaar op het knopje te drukken, maar dat werkte niet.

Greetz: Darkje.

PS: De Dvd speler gaat overgens wel open.

Bewerkt: door Dark_Zemy
Geplaatst:

Neem eens een paperclip en plooi hem open.

Ergens naast het topje van de cd-speler zie je een klein gaatje normaalgezien. Duw daar voorzichtig met de opengeplooide paperclip in totdat de cd-speler een beetje opent. Daarna kan je je cd-speler volledig opentrekken.

Doe het wel voorzichtig!

Geplaatst:

Probeer het eens via Verkenner: rechtermuisklik op het CD-rom station en dan iets van Uitwerpen klikken. Hopelijk werkt dat. :)

Geplaatst:
Probeer het eens via Verkenner: rechtermuisklik op het CD-rom station en dan iets van Uitwerpen klikken. Hopelijk werkt dat. :)

Als het knopje niet werkt, werkt dat volgens mij ook niet.

Tevens, zet je pc eens uit, maak je kast open, en druk de stekkers aan.

Weer dicht drukken, en als goed is doet je speler het weer.

Ik had hetzelfde ook, maar toen gaf ik hem een paar klapjes, en opeens deed eentje het er weer, stekkers aangeduwd, en ze werken weer als nieuw.

Geplaatst:

ik heb een soortgelijk probleem (daarom d8 ik, ik dump m hier maar onder :D )

Mijn dvd speler gaat heel moeizaam open, hij kan nog wel open, en via windows verkenner gaat het ook vlekkeloos. Maar als ik op het knopje op de dvdspeler druk gebeurd er meestal niets. Over het algemeen moet ik het knopje heel hard indrukken of halfschuin naar beneden douwen... afijn allemaal van dat soort trucjes dus. Weet iemand wat ik hieraan kan doen?

Geplaatst:

Waarschijnlijk maakt het knopje geen (goed) contact met de sensor o.i.d. Dan kan je hem repareren door het frontje er af te halen kijken wat het probleem precies is,lukt dat niet dan kan je iemand anders vragen of een nieuwe kopen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...