NickyHendriks Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 Ik heb deze Sig gemaakt in een aanvraag voor GTA-San-Andreas-Lover-1000 en hij/zij vond hem prachtig en hier kun jij je mening ook geven Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 Ik vind het, eerlijk gezegd, niet zo'n heel mooie signature. De kleuren in de signature zijn veel te eentonig, en de achtergrond ziet er nogal lelijk uit. De render staat op de beste positie die je je maar kan bedenken, maar de achtergrond kon veel beter geworden zijn. Je kon bijvoorbeeld een stukje van Liberty City op de achtergrond gezet hebben of iets met stoere rastakleuren. Dan heb je nog de tekst, de kleur past echt niet bij het bruine, en het ietwat doorzichtige maakt het alleen moeilijker leesbaar. Je kon beter een andere kleur gebruikt hebben, en desnoods de tekst op overlay gezet hebben. Ook kon je hierbij beter een stroke rond de tekst gedaan hebben (dit doe je door met je rechtermuisknop op de render te klikken -> Blending Options -> Stroke, en dan kleur en grootte te kiezen). Ik weet niet of er een border op deze render zit, en ik denk dat je die dus beter (zichtbaarder) had gemaakt. Nu ziet er namelijk nogal onafgewerkt nodig. Een dubbele border (zie tuturials topic/forum) past hier waarschijnlijk wel bij. Ik wil je niet afkraken ofzo, maar zie dit als kritiek om jezelf te verbeteren. Ik geef je 60%. Reageren
Timske Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 Mag ik deze signature hebben, zonder die tekst Ziet er trouwens vet uit! KUTGW Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 11 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 Mag ik deze signature hebben, zonder die tekst Ziet er trouwens vet uit! KUTGW ik ga de tekst ff verwijderen en dan komt hij eraan ik edit zo wel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.