W1ckeD Geplaatst: 17 maart 2005 Rapport Geplaatst: 17 maart 2005 aaaaaaaaaaaaaaargh *Klaar met boos zijn * Ik heb net een missie geprobeerd(Weet niet meer hoe die heet) Waar je dus naar die ammunition train moet en die gasten moet killen! Nou de eerste lukte het niet echt om al die gastjes te killen.De tweede keer lukte dat dus wel Alleen toen kwam een auto aan met daar in gasten maar die hadden mij zo dood Daarom Heeft iemand een tip hoe ik niet te veel health verlies als ik die gasten moet neer knallen die in een auto komen ofzow Ik word er echt zo kwaad om als het me niet lukt Dus heeft iemand tips voor die missie??
>ThomaS< Geplaatst: 17 maart 2005 Rapport Geplaatst: 17 maart 2005 Is dat die missie waarbij je die jetpack heb ?
W1ckeD Geplaatst: 17 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2005 Nee ergens in het begin van de game Je gaat naar het huis van Ryder en dan ga je die missie doen! Mischien helpt het als ik het filmpje vertel wat er voor komt? Nou ryder staat te koken politie komt binnen praat een beetje met ze enz zeggen dan wat over die trein en dan moet je er naartoe rijden! iemand enig idee"?
skater Geplaatst: 17 maart 2005 Rapport Geplaatst: 17 maart 2005 Nee ergens in het begin van de game Je gaat naar het huis van Ryder en dan ga je die missie doen! Mischien helpt het als ik het filmpje vertel wat er voor komt? Nou ryder staat te koken politie komt binnen praat een beetje met ze enz zeggen dan wat over die trein en dan moet je er naartoe rijden! iemand enig idee"? ooo ik weet al welke je bedoelt ik heb misschien een hint voor je ga in een auto daar naartoe en rij dan al de meeste mannetjes aan khoop dat je er wat mee kunt
X-TX Geplaatst: 17 maart 2005 Rapport Geplaatst: 17 maart 2005 Een hint: Klik Zoek de naam van de missies en lees
Esther Geplaatst: 17 maart 2005 Rapport Geplaatst: 17 maart 2005 Weet je hoe ik het heb gedaan? Toen ik aangekomen was bij de trein, ben ik links om de trein heen gelopen en daar staat dan een mannetje op de trein zelf, die heb ik doodgeschoten, en heb ik dat plekje ingenomen, als dan de vijand komt in de auto's, kan je ze mooi van die hoogte allemaal doodschieten!
W1ckeD Geplaatst: 17 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2005 Een hint:Klik Zoek de naam van de missies en lees Ja idd dat klopt! net gedaan Sorry had ik nog niet door <_< Het is me trouwens gelukt die missie Bedankt voor de hulp! Deze kan dicht
Mr.Boss Geplaatst: 18 maart 2005 Rapport Geplaatst: 18 maart 2005 bedoel je catalyst <_< <_< oow ja die vond ik wel makkelijk
Tmzom Geplaatst: 18 maart 2005 Rapport Geplaatst: 18 maart 2005 Het begin is makkelijk :blink: je moet daarna pakjes gooien vanaf de trein naar een auto Ik vond het makkelijk...Maar als jij het begin al moeilijk vind :o
W1ckeD Geplaatst: 18 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2005 hahah ja speel het pas :unsure: Nog een vraagje: Ik moet nu achter die freddy aan! Eesrte keer gelukt maar heb er over heen gesaved en nu lukt het me niet! Ik heb wel gekeken in de walktrough(schrijf je da zo?) Maar ik vind niet echt goede tips. Steeds als ik hem heb en op hem moet schieten killed die gang mij over de motor word opgeblazen Iemand tips?
Cisse Geplaatst: 18 maart 2005 Rapport Geplaatst: 18 maart 2005 Jij bedoelt de missie: Wrong Side of the Tracks Meer info hierover: [ http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...on&inhoud=LS_D3 ]
Silverwing Geplaatst: 18 maart 2005 Rapport Geplaatst: 18 maart 2005 Jij bedoelt de missie: Wrong Side of the TracksMeer info hierover: [ http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...on&inhoud=LS_D3 ] Nee dat is de missie Wrong Side Of The Tracks niet Je moet gewoon Freddy goed blijven achtervolgen. En zeker zien dat je niet vast geraakt. Je hebt het best veel moto skill.
Mathiz Geplaatst: 18 maart 2005 Rapport Geplaatst: 18 maart 2005 wie is freddy ??? :huh: is da in die missie van big smoke OG loc
W1ckeD Geplaatst: 18 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2005 Ik heb hem gehaald Heb ik weer een vraagje :unsure: Ik ga nu beginnen aan just business Maar over welk rooster hebben ze het? Je moet een roooster stuk schieten maar wat voor 1?
Mathiz Geplaatst: 18 maart 2005 Rapport Geplaatst: 18 maart 2005 (bewerkt) ik heb nog nooit in just busnins een rooster kapot hoeven schieten je moet wel in het begin veel mannetjes dood schieten in het atrium (winkelcentrum) en dan ook nog een paar buiten en dan moet je er een aantal dood schieten op een moter als jij ook op een moter zit bij big smoke (veel mensen vinden deze missie moeilijk mischien moet jij hem ook een paar keer proberen voordat het lukt (moest ik ook )) en als teoevallig deze missie gehaald hebt en over de volgende missie nog een vraag hebt kun je mischien beter even naar de walktrough :lol: Bewerkt: 18 maart 2005 door Mathiz
Recommended Posts