Jump to content

Restaurant tycoon

studio dewolf

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een vraag over restaurant tycoon.

Ik begrijp niet waarom daalt comfort als ik tafels bouwen. Hoe moet ik doen dat comfort moet stijgen?

Hoe wordt het eten beter want ik heb veel 2 ster,3 ster maar nooit boven 3 ster.

Geplaatst:
Ik heb een vraag over restaurant tycoon.

Ik begrijp niet waarom daalt comfort als ik tafels bouwen. Hoe moet ik doen dat comfort moet stijgen?

Hoe wordt het eten beter want ik heb veel 2 ster,3 ster maar nooit boven 3 ster.

Je kan van sommige mensen recepten kopen. Daar word onder andere het eten beter van. Maar je moet vooral zorgen dat het eten op de kaart, uit het land komt van de kok. Heb je bijvoorbeeld een italiaanse kok gekozen, dan moet je geen amerikaanse biefstuk op de kaart zetten.

Geplaatst:

Dank je en weet je de oplossing van comfort. Ik zit nu in scenario 8. Moet de kok (hoofdrol, man met paardstaart en rood trui) in franse restaurant of italiaanse restaurant. Hij heeft veel ervaring in franse eten maar geen ervaring in italiaanse eten. Als hij gaat naar italiaanse restaurant dan daalt het eten dan verlies ik halve ster en de doel is alle restaurant samen is 3.5 ster en 2 restauranten zijn 3.5 en 1 restaurant is 3 maar op avond daalt altijd door klachten. Ik kan klachten niet vermijden en grootste probleem is eten niet op tijd opdienen maar ik heb veel goede servers en veel koks dus minder klachten maar nog altijd probleem. Hoeveel % van de prijs moet het zijn. Bij mij is 50%. Is dat goed want ik moet ook winst maken maar hoe duurder hoe minder ster terwijl ik heb ster nodig.

Geplaatst:
Dank je en weet je de oplossing van comfort. Ik zit nu in scenario 8. Moet de kok (hoofdrol, man met paardstaart en rood trui) in franse restaurant of italiaanse restaurant. Hij heeft veel ervaring in franse eten maar geen ervaring in italiaanse eten. Als hij gaat naar italiaanse restaurant dan daalt het eten dan verlies ik halve ster en de doel is alle restaurant samen is 3.5 ster en 2 restauranten zijn 3.5 en 1 restaurant is 3 maar op avond daalt altijd door klachten. Ik kan klachten niet vermijden en grootste probleem is eten niet op tijd opdienen maar ik heb veel goede servers en veel koks dus minder klachten maar nog altijd probleem. Hoeveel % van de prijs moet het zijn. Bij mij is 50%. Is dat goed want ik moet ook winst maken maar hoe duurder hoe minder ster terwijl ik heb ster nodig.

Je moet ook voldoende voedsel liften etc. maken. Dat bespaart veel tijd voor de ober´s. En over die klachten; het is niet mogenlijk die te ontwijken. Al heb je nog een 5 sterren restaurant, ze hebben altijd wel iets te zeiken.

Geplaatst:

Hoeveel liften moet er zijn? Ik gebruik altijd 1 lift. Moet er zo veel servers tot max? En ik heb probleem met comfort. Hoe meer tafels bouwen hoe daalt comfort maar waarom? Wat moet ik doen voor comfort stijgen?

Geplaatst:
Hoeveel liften moet er zijn? Ik gebruik altijd 1 lift. Moet er zo veel servers tot max? En ik heb probleem met comfort. Hoe meer tafels bouwen hoe daalt comfort maar waarom? Wat moet ik doen voor comfort stijgen?

Tafels met meer confort kiezen. Ik weet niet precies hoeveel servers je nodig hebt. (het is een tijdje geleden dat ik het heb gespeelt) Ik zal je wel aan raden om 2 of 3 liften te nemen. Bespaart erg veel tijd.

Geplaatst:

Maar ik kies tafel met meeste comfort en toch dalen. Hoe minder tafels hoe stijgt de comfort en hoe meer tafels hoe daalt de comfort. Het is toch raar.

Geplaatst: (bewerkt)
Maar ik kies tafel met meeste comfort en toch dalen. Hoe minder tafels hoe stijgt de comfort en hoe meer tafels hoe daalt de comfort. Het is toch raar.

Inderdaat vreemd. Zorg ook dat de tafels niet te dicht tegen elkaar staan en dat er voldoende licht bij iedere tafel is. Een plantje op ieder tafeltje doet ook wonderen.

Bewerkt: door warrock_123_321
Geplaatst:

Hoeveel % prijs moet het zijn? Ik neem altijd 50 % prijs. Is dat te duur? Maar ik moet ook winst maken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...