jurwin53 Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2008 vindplaats van een noose patriot??? (patriot van politie) of hoe kun je er aan komen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2008 vindplaats van een noose patriot??? (patriot van politie)of hoe kun je er aan komen? daar is denk ik geen vindplaats van maar je kan hem krijgen met een hoog wanted level kijk anders is op wiki gta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2008 Er is volgens mij geen vindplaats en je kunt 'm alleen maar krijgen door 3 sterren of hoger te halen, de Patriot naar een safehouse te rijden, daar parkeren en te saven. De kans is er om dood te gaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jurwin53 Geplaatst: 10 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2008 oke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Valto Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2008 Er is volgens mij geen vindplaats en je kunt 'm alleen maar krijgen door 3 sterren of hoger te halen, de Patriot naar een safehouse te rijden, daar parkeren en te saven. De kans is er om dood te gaan. Gewoon voor de deur van safehouse politie laten komen auto jatten, parkeren, saven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin B Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2008 (bewerkt) Er is volgens mij geen vindplaats en je kunt 'm alleen maar krijgen door 3 sterren of hoger te halen, de Patriot naar een safehouse te rijden, daar parkeren en te saven. De kans is er om dood te gaan. Gewoon voor de deur van safehouse politie laten komen auto jatten, parkeren, saven. Lekker makkelijk als al die NOOSE eenheden en politie er staan. Met shotguns,pistolen en M4,s . Ga gewoon naar het VN gebouw en ga dan met R1 op het linksonderste puntje tegen de muur staan om de hoek. Die auto,s parkeren je recht in het gezicht. Ze rennen allen naar je toe als je niet schiet. Dus ze parkeren al die auto,s daar . Dus als je alle popo's dood genalt heb . Ren je gauw naar zo'n hummer toe en crossen naar je saveplek maar . Bewerkt: 11 augustus 2008 door Robin B Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
L156 Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2008 Doe het anders als volgt: 1: Bemachtig de patriot 2: Vlucht uit het rood wit licht op het GPS systeem en raak ze kwijt!! 3: Rij later naar je save house en save!! Als dat niet lukt is de oplossing van GTAGijsso beter.. Gr Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin B Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2008 Doe het anders als volgt:1: Bemachtig de patriot 2: Vlucht uit het rood wit licht op het GPS systeem en raak ze kwijt!! 3: Rij later naar je save house en save!! Als dat niet lukt is de oplossing van GTAGijsso beter.. Gr Het klinkt makkel zoals jij zegt. Maar ze komen pas met 3 ster of hoger . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GreyFox-Smurf Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2008 de oplossing van gtagijso lijkt mij t best maar zorg ervoor dat je veel munitie en armor hebt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjorszzz Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2008 Soms lijken dingen moeilijk. Maar de oplossing is altijd simpel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2008 Doe het anders als volgt:1: Bemachtig de patriot 2: Vlucht uit het rood wit licht op het GPS systeem en raak ze kwijt!! 3: Rij later naar je save house en save!! Als dat niet lukt is de oplossing van GTAGijsso beter.. Gr Het klinkt makkel zoals jij zegt. Maar ze komen pas met 3 ster of hoger . 3 sterren krijgen is makkelijk, schiet gewoon 2 agenten neer en, Kassa! En volgens mij is er ook zo'n cheat voor geen politie dus die kun je misschien ook gebruiken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.