gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 hey, ik heb battlefield:bad company eergisteren gekocht en bij multiplayer zie ik unlocks staan ik klik hierop en er staat bij elk wapen redeem code en ik druk codes in maar ze gaan niet hoe kan dit? Reageren
Stunna Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 Dat je die code moet invoeren staat bij elk wapen. Maar je hebt maar voor twee wapens een code nodig om die te unlocken. Lijst daarvan vind je hier. Bij de andere wapens heb je credits nodig, die unlock je door te stijgen in rank online. En voor drie andere wapens moet je iets speciaal doen, dat vind je ook op die lijst. Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 10 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 Dat je die code moet invoeren staat bij elk wapen. Maar je hebt maar voor twee wapens een code nodig om die te unlocken. Lijst daarvan vind je hier. Bij de andere wapens heb je credits nodig, die unlock je door te stijgen in rank online. En voor drie andere wapens moet je iets speciaal doen, dat vind je ook op die lijst. bedankt maar hoe krijg ik de redeem code's Reageren
Stunna Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 Bij #1 moet je hem pre-orderen. Dus dat wapen zal je al niet meer kunnen unlocken. Bij de tweede moet je je registreren voor de nieuwsbrief, en dan krijg je die code opgestuurd naar je mail. Staat daar ook allemaal uitgelegt, gewoon even lezen. Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 10 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 Bij #1 moet je hem pre-orderen. Dus dat wapen zal je al niet meer kunnen unlocken. Bij de tweede moet je je registreren voor de nieuwsbrief, en dan krijg je die code opgestuurd naar je mail. Staat daar ook allemaal uitgelegt, gewoon even lezen. ok Reageren
FireFighter Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 (bewerkt) *verwijdert* iemand had het al Groeten, Bewerkt: 13 augustus 2008 door thegtaman Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 23 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 ok Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.