Jump to content

Hoe moet je omkeren als je dat erg snel moet doen?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Dat de Arabieren gek zijn op auto's is iets wat wel duidelijk is bij elke spot-update. Elke keer zitten er weer auto's bij in alle kleuren van de regenboog en met de vreemdste bumperkits. Dat ze ook nog van autorijden houden is wel te merken, want elke zomer vliegen ze massaal naar Europa om hier rond te trekken en verschillende grote steden aan te doen.

Om te rijden in de drukke Arabische steden moet je niet bang zijn, dat is iets wat zeker is. Op een weg met twee rijstroken rijden ze vrolijk met drie auto's naast elkaar en van het houden aan de snelheidslimiet hebben ze nog nooit gehoord. Ook komt er nog bij dat het in de grote steden erg druk kan zijn, drukker dan in Parijs of London. Dus als je dan een weg moet oversteken of als je moet keren dan moet je dat natuurlijk snel doen. Wat moet je doen als je richting het zuiden rijd, maar je moet eigenlijk naar het noorden? In Nederland zal je dan links voorsorteren, kijken of er niks aankomt en dan rustig maar veilig een zogenaamde u-turn maken. Hoe doen ze het in het Midden-Oosten? Bekijk het volgende filmpje maar en zie hoe je een u-turn in Dubai style maakt.

Om het filmpje te kijken, klik hier.

Bron: Autogespot.com

Haha :schater: Vet grappig! :7 Alleen wel zonde van je banden... :puh:

Bewerkt: door Sonny-The-Pilot
Geplaatst:
Dat doe ik met m'n fiets :7

Ja joh, laat iemand het filmen en zet het dan is op Youtube! :puh:

Volgens mij is het met de fiets ook wel iets anders.

Maar ik wil het wel eens zien! ;)

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...