Sonny-The-Pilot Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 (bewerkt) Dat de Arabieren gek zijn op auto's is iets wat wel duidelijk is bij elke spot-update. Elke keer zitten er weer auto's bij in alle kleuren van de regenboog en met de vreemdste bumperkits. Dat ze ook nog van autorijden houden is wel te merken, want elke zomer vliegen ze massaal naar Europa om hier rond te trekken en verschillende grote steden aan te doen.Om te rijden in de drukke Arabische steden moet je niet bang zijn, dat is iets wat zeker is. Op een weg met twee rijstroken rijden ze vrolijk met drie auto's naast elkaar en van het houden aan de snelheidslimiet hebben ze nog nooit gehoord. Ook komt er nog bij dat het in de grote steden erg druk kan zijn, drukker dan in Parijs of London. Dus als je dan een weg moet oversteken of als je moet keren dan moet je dat natuurlijk snel doen. Wat moet je doen als je richting het zuiden rijd, maar je moet eigenlijk naar het noorden? In Nederland zal je dan links voorsorteren, kijken of er niks aankomt en dan rustig maar veilig een zogenaamde u-turn maken. Hoe doen ze het in het Midden-Oosten? Bekijk het volgende filmpje maar en zie hoe je een u-turn in Dubai style maakt. Om het filmpje te kijken, klik hier. Bron: Autogespot.com Haha Vet grappig! Alleen wel zonde van je banden... Bewerkt: 10 augustus 2008 door Sonny-The-Pilot Reageren
Bossinkje Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 Ik zou dat ook doen met een Ferrari hoor. Dat gaat wel makkelijk met zo'n Ferrari Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 Hahahaha Die gast kan wel rijden! Reageren
Thabit Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 Oh dude :O Hij kan het wel! Hoor die motor dan ook ronken Reageren
.Sharingan Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 Is al oud filmpje, maar wel erg vet. Reageren
Robin B Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 Wat een motherfucker! Hij kan echt goed driften ! Reageren
Issie3222 Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 Ongelofelijk! Wat ie met zo'n Car doet! ik dacht even dat je dat alleen in movies en games kon doen!! Reageren
GTA Monster Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 Het is Dubai-style! Reageren
Chou Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 Dat doe ik met m'n fiets Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 11 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 Dat doe ik met m'n fiets Ja joh, laat iemand het filmen en zet het dan is op Youtube! Reageren
xxRolie. Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Dat doe ik met m'n fiets Ja joh, laat iemand het filmen en zet het dan is op Youtube! Volgens mij is het met de fiets ook wel iets anders. Maar ik wil het wel eens zien! Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Volgens mij heeft hij ze rijbewijs Reageren
Dieko Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 Die Arabieren zijn zeker goed met de auto. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 Die Arabieren zijn zeker goed met de auto. KUTGW ik kan dat ook in videogames[/font] Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.