Jump to content

Hoe doen ?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo, ik zie somige mensen die foto's hebben van iets dat ze doen van op de psp hoe maak ik foto's daarvan ? moet dit met een gewoone fotocamera ?

Geplaatst:

Dat kan met SV Capture Screenshot. Maar je psp moet er wel voor omgebouwt zijn. Maar dat had je waarschijnlijk al gedaan want zonder costum filmware is dat ding zo goed als waardeloos.

Geplaatst:
Dat kan met SV Capture Screenshot. Maar je psp moet er wel voor omgebouwt zijn. Maar dat had je waarschijnlijk al gedaan want zonder costum filmware is dat ding zo goed als waardeloos.

Hoe maak je dan een SV Capture Screenshot ?

Geplaatst:

Je gebruikt hem zo.

Geplaatst:

Je gebruikt hem zo.

sorry maar dat is voor mij een beetje chinees ik snap namelijk niet zo veel kan je het kort maar goed uitleggen ? :-(

Geplaatst:

Custom Firmware is een software voor de PSP gemaakt door Hackers die legaal is en je garantie vervalt. Dan kan je allerlei dingen doen die normaal op je PSP niet mogelijk zijn. Daarop kan je dat programmatje installeren.

Geplaatst:
Custom Firmware is een software voor de PSP gemaakt door Hackers die legaal is en je garantie vervalt. Dan kan je allerlei dingen doen die normaal op je PSP niet mogelijk zijn. Daarop kan je dat programmatje installeren.

Jij bent niet goed snik? Die zijn illegaal

Geplaatst: (bewerkt)

Het handigste lijkt mij om gewoon foto's te maken met je eigen fotocamera. De kwaliteit van het beeld op de foto gaat dan wel iets achteruit, maar je ziet dan nog voldoende. Ligt er trouwens ook aan welke camera je hebt. Als je een camera hebt van 5 MP + Dan krijg je nog wel redelijk scherp beeld. Maar als je een camera hebt dat onder de 5 MP is, dan kan het nog wel eens zijn dat je dan slechte foto's maakt die nauwelijks te zien zijn. Het is best lastig om foto's te maken van je game op de PSP.

Succes in ieder geval. ^_^

P.S Hoort dit niet in het verkeerde fora? :duh:

Bewerkt: door DSgregor
Geplaatst:
Het handigste lijkt mij om gewoon foto's te maken met je eigen fotocamera. De kwaliteit van het beeld op de foto gaat dan wel iets achteruit, maar je ziet dan nog voldoende. Ligt er trouwens ook aan welke camera je hebt. Als je een camera hebt van 5 MP + Dan krijg je nog wel redelijk scherp beeld. Maar als je een camera hebt dat onder de 5 MP is, dan kan het nog wel eens zijn dat je dan slechte foto's maakt die nauwelijks te zien zijn. Het is best lastig om foto's te maken van je game op de PSP.

Succes in ieder geval. ^_^

P.S Hoort dit niet in het verkeerde fora? :duh:

jip sorry, bedankt voor de info alemaal _O_

Geplaatst:

Voor de duidelijkheid, Custom Firmwares zijn niet illegaal. Sommige dingen die je ermee kan doen, wél. Vandaar dat we er hier niet al te uitgebreid gaan bespreken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...