marina Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2008 ik zit met een probleem, ik zit met een missie alleen ik weet ne welke auto ik moet hebben voor die missie kan iemand mijn helpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dark_Zemy Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2008 Hallo Marina. Wil je mischien wat duidelijker zijn over welke missie het gaat? wij kunnen niet aan je reactie zien welke missie het is dus ook niet veel helpen. Greetz: Darkje de Zemy. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2008 (bewerkt) Dit kunnen verschilende missie zijn. Triads and Tribulations van Toni Cipriani, Deal Steal van Kenji Kasen of Waka-Gashira Wipe Out van Donald Love waarin je Kenji Kasen moet vermoorden. Bewerkt: 10 augustus 2008 door GTA Monster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2008 Het kan ook de missie Liberator van Donald Love zijn. Ik denk dat je een Columbia Cartel wagen nodig hebt in de missie die jij nu moet doen, steel een Columbia Cartel wagen en rijd dan naar de bestemming van de missie toe. Succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2008 Het kan ook de missie Liberator van Donald Love zijn.Ik denk dat je een Columbia Cartel wagen nodig hebt in de missie die jij nu moet doen, steel een Columbia Cartel wagen en rijd dan naar de bestemming van de missie toe. Succes! Het is de Cartel Cruiser. Te vinden op het bouwterrein van Pan-Lantic dat zich een paar meter verderop bevindt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.