Jump to content

Dizzee vs Goliat

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Freestyle

Soort design: Signature

Size design: max 500x150px

Render: Ja

Animatie: Nee

Premade: Mag

Tijd van inlevering: zo snel mogelijk

Opmerking: /

Geplaatst: (bewerkt)
Onderwerp: Freestyle

Soort design: Signature

Size design: max 500x150px

Render: Ja

Animatie: Nee

Premade: Mag

Tijd van inlevering: zo snel mogelijk

Opmerking: /

Het zou me een eer zijn, ik werk er vanavond nog aan.. Ok?

Edit door Dizzee: Is goed, neem je tijd :)

Edit2:

Op hoop van zege(ppff, dit is echt m'n eerste battle sinds lange tijd):

gokusigut8.jpg

Edit3:

Enuhh, Succes ;) :$

Bewerkt: door Goliat
Geplaatst:

Dizzee:

Volgens mij ben jij zo'n beetje de beste graficus op het forum, dus ik sta er niet van te kijken dat je zo'n mooie sig neerzet. De kleuren zijn erg mooi en de effecten zijn erg goed in elkaar verwerkt. Hele mooie sig! :klap:

Goliat:

Ook hier zijn de effecten mooi verwerk. Ik vind je render wel wat pixelachtig, en dat maakt de sig ineens stukken minder mooi, helaas :Y

Stem: Dizzee

Omdat ik zijn sig toch nét even wat mooier vind dat die van Goliat

Eigelijk geen zin om te stemmen.

Goliat :

Mooie render gekozen kon je ook iets veel mooiers van maken maar je hebt me echt niet de dbz gevoel gegeven. De donkere kleuren groen enzo vind ik niet mooi en de achtergrond is ook niet mooi. Wat ik niet snap is dat je geen border hebt ?? Je krijgt een 7/10

Dizzee :

Mooi werk ik heb je psd file gezien en t is een meesterwerk , je hebt mooi de flammen bij zijn hand erbij gzet. En de ruimte achtige achtergrond geeft t ook een mooi s-fiction gevoel. De kleuren passen ook bij ratchet. En t is ongeloofelijk hoe je die strepen achter ratchet krijgt. De font is mooi geplaatst alleen beetje moeilijk te lezen. Border makat af. Een 9/10

Vote : Dizzee

Bewerkt: door cesar
Geplaatst:

Mijn stem gaat ook naar Dizzee want zijn sig geeft me echt het gevoel alsof hij in de ruimte is.

Ik vind de render mooi de lijnen achter ratchet deze sig is gewoon super: 9/10

PS kun je een keertje een tut maken hoe je die sig hebt gemaakt hij ziet er meesterlijk uit.

Dizzee, je hebt kort gezegd een knap staaltje werk geleverd. Het is dan ook duidelijk dat je hier de nodige tijd aan hebt besteed. Wat ik het mooiste vind aan de sig, is dat er goed onderscheid word gemaakt tussen het lichte en donkere en dit dan ook met mate. Nergens vind ik overbelichting en ook de rest van de effecten zijn helemaal in orde. De plaatsing van je render is goed, je hebt het gehele plaatje goed opgevuld en je border + tekst is in orde. Ik heb er simpelweg niets op aan te merken, prachtwerk.

Goliat, over jou signature ben ik jammer genoeg wat minder enthousiast. Om je render heen zit een leuk effectje maar voor mij blijft het daar ook bij. Je render springt er niet echt uit, wat bij je tegenstander wel het geval is. Wat valt er verder nog te zeggen, simpele border + tekst en een leuk effectje en dat was het dan ook. Ik zou wat meer tijd besteden aan de kwaliteit van je render, de effecten die je daarom heen zet en laat de sig ook een beetje enthousiasme tonen. Het ziet er simpel gezegd wat saai uit.

Stem: Dizzee.

Bewerkt: door Jay;
Geplaatst:

Dizzee:

Pracht van een sig :Y . de afwerking is bijna perfect. Het geeft me echt een levendig gevoel.

Enkel de 2 kometen (of wat zijn het) vind ik niet zo goed bij de rest van de sig passen.

De kleuren zijn heel goed gekozen vind ik :Y.

Goliat

Ook een mooie sig, alleen is het niet echt mijn smaak. Je render springt er zoals Jay; al zij niet echt uit.

Het is mooi, maar het had beter gekund. De afwerking is niet zo mooi als van Dizzee.

stem: Dizzee

Dizzee:

Ik vind jou sig echt geweldig. De render is echt prachtig. En de combinatie met een zwarte achtergrond en rood/gele strepen is echt geweldig. Je hebt er een mooi kunstwerk van gemaakt.

Goliat:

Ook die van jou is mooi. Maar ook jou sig is niet mijn smaak. De sig heeft zo'n doffe kleur, dat maakt het wat minder.

Mijn stem gaat naar: Dizzee

Bewerkt: door DSgregor
Geplaatst:

Bedankt Goliat voor de battle. Volgende keer beter he. ;)

Winnaar: Dizzee, +1 punt

Verliezer: Goliat, -1 punt

Closed en updated.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...