Jump to content

een paar missies

Recommended Posts

Geplaatst:

ik zoek iemand die de volgende missies voor mij wilt halen Zero's RC Shop Missies, N.O.E., Learning to Fly en als het kan de andere school missies ook goed

Missie(s):Zero's RC Shop Missies, N.O.E., Learning to Fly en als het kan de andere school missies ook goed

Cheaten: ja maar het liefste niet die waarbij je 250 duizend dollar krijgt

Versie: 2

Overig:het liefst niet mijn wapen set vern**ken

alvast bedankt

GTASAsf1.b

Geplaatst:

Welkom op GTAForum psfan :cya:

Zoals je in de regels kan lezen mag je maar drie missies tegelijk aanvragen.

Ik zal kijken hoe ver ik kom ..

Geplaatst:

oh ok maar zijn de missies van de flight school een apparte missie of telt elk voor een?

en ik kan wel vliegen alleen door die coronas ben ik een van de slegste in

Geplaatst: (bewerkt)

De missies van zero zijn niet noodzakelijk om de storyline uit te spelen hea, dat j dat ff weet :D

Bewerkt: door Masturmind
Geplaatst:
De missies van zero zijn niet noodzakelijk om de storyline uit te spelen hea, dat j dat ff weet :D

ja dat weet ik maar wil toch gedaan hebben als het kan (hoeft niet kan andere keer nog wel vrage) maar gewoon die Z staat zo lelijk op de kaart :$

Geplaatst: (bewerkt)

Supply Lines: $5.000

New Model Army: $7.000 + een asset van maximaal $5.000

Learning to Fly: Respect+; Rustler, Stuntplane en Hunter op het vliegveld; Victim is open; Flying skill +++; vliegbrevet geeft toegang tot alle vliegvelden.

N.O.E.: $15.000

Ik heb geen cheats gebruikt, er zijn geen wapens vervangen (niet door missies en niet door mij). Heb nog telefoon van Helena gekregen voor een date: ze was niet blij dat ik niet kwam opdagen. Nog een telefoontje van Woozie voor de missie Fender Ketchup en na een telefoontje van Catalina kwam Stowaway beschikbaar.

Veel plezier met de rest van het spel. ^_^

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...