psfan Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 ik zoek iemand die de volgende missies voor mij wilt halen Zero's RC Shop Missies, N.O.E., Learning to Fly en als het kan de andere school missies ook goed Missie(s):Zero's RC Shop Missies, N.O.E., Learning to Fly en als het kan de andere school missies ook goed Cheaten: ja maar het liefste niet die waarbij je 250 duizend dollar krijgt Versie: 2 Overig:het liefst niet mijn wapen set vern**ken alvast bedankt GTASAsf1.b
_KoE_Mzungu Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 Welkom op GTAForum psfan Zoals je in de regels kan lezen mag je maar drie missies tegelijk aanvragen. Ik zal kijken hoe ver ik kom ..
psfan Geplaatst: 10 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 oh ok maar zijn de missies van de flight school een apparte missie of telt elk voor een? en ik kan wel vliegen alleen door die coronas ben ik een van de slegste in
Masturmind Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 (bewerkt) De missies van zero zijn niet noodzakelijk om de storyline uit te spelen hea, dat j dat ff weet Bewerkt: 10 augustus 2008 door Masturmind
psfan Geplaatst: 10 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 De missies van zero zijn niet noodzakelijk om de storyline uit te spelen hea, dat j dat ff weet ja dat weet ik maar wil toch gedaan hebben als het kan (hoeft niet kan andere keer nog wel vrage) maar gewoon die Z staat zo lelijk op de kaart :$
_KoE_Mzungu Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 (bewerkt) Supply Lines: $5.000 New Model Army: $7.000 + een asset van maximaal $5.000 Learning to Fly: Respect+; Rustler, Stuntplane en Hunter op het vliegveld; Victim is open; Flying skill +++; vliegbrevet geeft toegang tot alle vliegvelden. N.O.E.: $15.000 Ik heb geen cheats gebruikt, er zijn geen wapens vervangen (niet door missies en niet door mij). Heb nog telefoon van Helena gekregen voor een date: ze was niet blij dat ik niet kwam opdagen. Nog een telefoontje van Woozie voor de missie Fender Ketchup en na een telefoontje van Catalina kwam Stowaway beschikbaar. Veel plezier met de rest van het spel. Bewerkt: 10 augustus 2008 door _KoE_Mzungu
psfan Geplaatst: 11 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 onwijs bedankt nu kan ik verder met het spel :tu: :tu:
Recommended Posts