Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

gezocht: iemand die kan zorgen dat ik weer gewone nrg-500 heb

ik had namelijk eens een mod gebruik die er voor zorgt dat er vuur achter uit de nrg komt maar hoe kan ik dat weghalen?

Geplaatst:

Wat voor modificatie is het (het liefst een link ernaar), welke wijzigingen heb je gemaakt/moest je maken, heb je backups...even een aantal vragen zodat wij een indicatie hebben en we je dus kunnen helpen.

Geplaatst:

ik had zoon mod waardoor er bij de nrg-500 een onuitgaanbaar vuur uitkomt en ik had een backup gemaakt alleen dat was fout gegaan dus daardoor kan ik het niet meer veranderen dus ik vraag me af of iemand iets heeft ofzo waardoor ik het weer kan veranderen zoals dat nrg-500.(nogwat) heeft

Geplaatst:

Kun je begrijpen dat ik daar vrij weinig nieuwe informatie uit kan halen? Het zou helpen als je nu eens in normale duidelijke zinnen rustig uit kan leggen wat je precies gedaan hebt. Het zou al een heleboel helpen als je ons de URL kunt geven van de mod die je geïnstalleerd hebt. Stel dat je die niet meer weet, dan helpt het als je ons kunt vertellen welke bestanden je precies vervangen hebt. Alleen nrg500.txd en nrg500.dff? Of nog meer bestanden? Dit zullen we toch echt moeten weten voor we je verder kunnen helpen met het verstrekken van backup bestanden en andere hulp.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...