Jump to content

Girlfriends


IronBullet

Recommended Posts

Kun je maar 1 Date per keer want ik heb nu met die kiki (100%) en ik wou voor de lol ook met een andere daten maar daar kreeg ik nooit een mail van terug en toen heb ik die kiki gedumpt en toen kreeg ik in eens wel een mail,.....

Link to comment
Delen op andere websites

Kun je maar 1 Date per keer want ik heb nu met die kiki (100%) en ik wou voor de lol ook met een andere daten maar daar kreeg ik nooit een mail van terug en toen heb ik die kiki gedumpt en toen kreeg ik in eens wel een mail,.....

In principe moet dat met meerdere tegelijk kunnen o.O

naja, je kunt niet met zijn 3en op één date gaan, dat niet...

Link to comment
Delen op andere websites

Hij bedoelt denk ik of je meerdere vriendinnen kunt hebben. Ik heb het ook gehad. Had 100% met die Kiki en toen wilde ik gaan daten met die andere. (die latina, ben ff dr naam vergeten) Maar omdat ze wel een handig beloning had (bellen voor je wanted level) wilde ik haar niet kwijt. Maar ik heb daarna ook nooit meer een reactie gehad erop. Misschien dat het dus niet kan nee :S

Link to comment
Delen op andere websites

Hij bedoelt denk ik of je meerdere vriendinnen kunt hebben. Ik heb het ook gehad. Had 100% met die Kiki en toen wilde ik gaan daten met die andere. (die latina, ben ff dr naam vergeten) Maar omdat ze wel een handig beloning had (bellen voor je wanted level) wilde ik haar niet kwijt. Maar ik heb daarna ook nooit meer een reactie gehad erop. Misschien dat het dus niet kan nee :S

Ik trek anders op met ze alle 3 tegelijk :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hij bedoelt denk ik of je meerdere vriendinnen kunt hebben. Ik heb het ook gehad. Had 100% met die Kiki en toen wilde ik gaan daten met die andere. (die latina, ben ff dr naam vergeten) Maar omdat ze wel een handig beloning had (bellen voor je wanted level) wilde ik haar niet kwijt. Maar ik heb daarna ook nooit meer een reactie gehad erop. Misschien dat het dus niet kan nee :S

Ik trek anders op met ze alle 3 tegelijk :puh:

Ik ook hoor, maar je kan wel maar met enkele meisjes in het spel daten, en niet met iedereen die op love-meet.net staat, houd daar rekening mee!

Op love-meet.net kan je alleen daten met SoBoHoe (Carmen) en LawCick (Kiki), en op craplist.net kan je met Alexandra daten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...