enmovies Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 Als ik steeds MTA:DM opstart krijg ik elke keer dit schermpje: Wat is het probleem? Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 Als je MTA:DM opstart heb je dan wel verbinding? (Vrij logisch van wel anders kon je niet posten,maar toch.) Heb je BTW ook de laatste patch geinstalleerd? Zo niet download hem dan HIER! Reageren
enmovies Geplaatst: 10 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 Als je MTA:DM opstart heb je dan wel verbinding?(Vrij logisch van wel anders kon je niet posten,maar toch.) Heb je BTW ook de laatste patch geinstalleerd? Zo niet download hem dan HIER! Welke patch? :S Je post alleen maar MTA:DM Preview. Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 (bewerkt) Nu je het zegt Wacht even ik edit mijn bericht zometeen als ik hem weer gevonden heb. Raar de link die ik gepost had is wel de patch. Want het is dezelfde link als in het officiele nieuws. Instaleer hem eens en kijk dan eens. Bewerkt: 10 augustus 2008 door PiekeTheCat Reageren
enmovies Geplaatst: 10 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 Nu je het zegt Wacht even ik edit mijn bericht zometeen als ik hem weer gevonden heb. Raar de link die ik gepost had is wel de patch. Want het is dezelfde link als in het officiele nieuws. Instaleer hem eens en kijk dan eens. Geinstaleerd en ik krijg het weer..... Reageren
enmovies Geplaatst: 10 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 Probleem opgelost.. Slotje. Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 Probleem opgelost..Slotje. Hoe? Reageren
Timske Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 Probleem opgelost..Slotje. Hoe? Hij bedoelt als een moderator het leest dat er dan een slotje opmag Reageren
Ophion Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 Probleem opgelost..Slotje. Hoe? En hij bedoeld "Hoe heb je het opgelost?". Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.