Mr.Boss Geplaatst: 18 maart 2005 Rapport Geplaatst: 18 maart 2005 weet iemand waar de desert eagle ligt alvast bedankt <_< Reageren
Mathiz Geplaatst: 18 maart 2005 Rapport Geplaatst: 18 maart 2005 rechts van zero's RC shop is een steegje daar licht er een Reageren
Spacecraft Geplaatst: 18 maart 2005 Rapport Geplaatst: 18 maart 2005 Zijn zat locaties waar je die kunt vinden - Kopen in de ammunation - Zie reactie Matiz - Achter een muurtje in Bayside - Op het zuid-oostelijke strand van LS - Op het terrein onderaan de MT Chilliad waar ook de Towtruck staat - Agentje neerknallen :ph34r: Reageren
Mathiz Geplaatst: 18 maart 2005 Rapport Geplaatst: 18 maart 2005 - Agentje neerknallen :ph34r: nee die ventjes hebben allemaal 9mm ers geen desert eagels <_< Reageren
Mr.Boss Geplaatst: 18 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2005 Zijn zat locaties waar je die kunt vinden- Kopen in de ammunation - Zie reactie Matiz - Achter een muurtje in Bayside - Op het zuid-oostelijke strand van LS - Op het terrein onderaan de MT Chilliad waar ook de Towtruck staat - Agentje neerknallen :ph34r: is dat de desart eagle ik dogt dah dat een soort revoler was maar bedankt ik had hem al een keertje gevonden maar ik had geen iedee wat het was Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.