Jump to content

Geluid/audio volume vraag over Samsung Digital Cable kastje

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

wij hebben hier Caiway en ooit is een klein Samsung Cable kastje gekregen, omdat de zenders hier weer terug gebracht werden naar 24 zenders... Via dat kastje hebben we o.a. nog BBC, regionale zenders en nog wat andere landen erbij. Dat hebben we dus ooit gratis gekregen, via speciale kaartjes kan je het nog uitbreiden (maar dat kost geld). In iedergeval, mijn ouders vonden het een vervelend ding dus ik mag hem nu op mijn kamer hebben, alleen we hebben hem aangesloten maar als ik dat kastje aanschakel met de speciale afstandsbediening dan heb ik geen geluid, wat bleek ik moest met mijn televisie afstandsbediening het geluid regelen, door deze op het aller hardste volume te zetten kreeg ik redelijk normaal geluid via dat kastje, waarmee ik uiteindelijk met de afstandsbediening van dat kastje het geluid nog ietsjes harder of zachter kon zetten. Alleen het probleem is, als ik mij televisie aanzet en ik druk met de normale afstandsbediening op bijvoorbeeld 1, dan is het geluid dus keihard, pas als ik het kastje met de andere afstandsbediening inschakel is het weer normaal tot zacht geluid. Ik wil het voor elkaar krijgen dat of alleen dat Cable kastje de tv regelt of dat er iets is waardoor ik dat geluid via het kastje normaal kan regelen zonder dat ik mijn normale TV volume kogelhard moet zetten, zou iemand een oplossing weten? Beneden was dit volgens mij niet het probleem, ik heb dat namelijk ook met mijn video recorder, als deze aan is moet het geluid ook keihard wil ik normaal geluid op een video band kunnen horen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...