superbommie Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2008 hoe zet je die uit? want ik word er helemaal gek van,van dat geping en dat je steeds hoor waar je moet afslaan enzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2008 hoe zet je die uit?want ik word er helemaal gek van,van dat geping en dat je steeds hoor waar je moet afslaan enzo. Bij start -> Options of Controls ergens??? Btw: hoe zet je die eigenlijk aan, mij lijkt 't best geinig xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
superbommie Geplaatst: 10 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2008 hoe zet je die uit?want ik word er helemaal gek van,van dat geping en dat je steeds hoor waar je moet afslaan enzo. Bij start -> Options of Controls ergens??? Btw: hoe zet je die eigenlijk aan, mij lijkt 't best geinig xD ik weet het niet, bij mij stond die altijd uit. en ineens sinds gister staat die aan. wist niet eens dat je dat had. maar geloof me is echt irritant. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2008 hoe zet je die uit?want ik word er helemaal gek van,van dat geping en dat je steeds hoor waar je moet afslaan enzo. Bij start -> Options of Controls ergens??? Btw: hoe zet je die eigenlijk aan, mij lijkt 't best geinig xD ik weet het niet, bij mij stond die altijd uit. en ineens sinds gister staat die aan. wist niet eens dat je dat had. maar geloof me is echt irritant. Dat wil ik echt wel meemaken.. Heb je dan ook stemkeuzes? Belgisch xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
superbommie Geplaatst: 10 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2008 hoe zet je die uit?want ik word er helemaal gek van,van dat geping en dat je steeds hoor waar je moet afslaan enzo. Bij start -> Options of Controls ergens??? Btw: hoe zet je die eigenlijk aan, mij lijkt 't best geinig xD ik weet het niet, bij mij stond die altijd uit. en ineens sinds gister staat die aan. wist niet eens dat je dat had. maar geloof me is echt irritant. Dat wil ik echt wel meemaken.. Heb je dan ook stemkeuzes? Belgisch xD haha nee in de ene auto hoorde ik een vent,en in de andere een vrouw. verschilt denk ik per auto Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Velaro Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2008 Je kan het bij je geluidsinstellingen veranderen. Je kan daar GPS Speech aan of uit kan zetten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2008 Pauzemenu -> Audio -> GPS Speech Off (staat normaal gesproken op Selected Cars, maar Off lijkt me beter). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
superbommie Geplaatst: 10 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2008 ja klopt heb het ondenkt. dus dan zat ik blijkbaar toevallig in die autos. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2008 Duurdere auto's hebben normaal gesproken een spreeknavigatie. Maar je kunt het ook overal aan zetten of uiteraard uit.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2008 (bewerkt) Ik had die GPS eens aangezet en ik hoorde die bijna niet Ook toen ik de radio uitzette hoorde ik hem niet. Dus heb ik hem maar uitgezet. Daarom snap ik niet waarom jullie zeggen dat jullie er gek van worden. Bewerkt: 10 augustus 2008 door SNIPER44 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2008 Ik had die GPS eens aangezet en ik hoorde die bijna niet Ook toen ik de radio uitzette hoorde ik hem niet. Dus heb ik hem maar uitgezet. Daarom snap ik niet waarom jullie zeggen dat jullie er gek van worden. Idd, maar ik word er niet gek van, ik zie er het nut niet van in :') Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ietsAnders0 Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2008 Maar het word echt irritant hoor. Dan hoor je een piepje en dan zegt hij/zij Turn right of Turn left. Ik heb het gewoon op selected cars gedaan omdat ik het dan tenminste niet de hele tijd hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin B Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2008 Ik heb hier nog nooit van gehoort ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sandesh Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2008 Je moet eens je radar uitzetten en dan via je GPS Speech naar je bestemming rijden! Is leuk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
L156 Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2008 Cool... Ik hoop dat dit bij de PC uitgave van IV komt te zitten..Zal ook wel leuk zijn als je passagier in een taxi bent.Is dit trouwens? kan ie ook in het duits? hopelijk komt er later voor de PC een NL mod net als voor SA.. Gr Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.