Jump to content

AMD vs Intel

AMD vs Intel  

27 leden hebben gestemd

1. 1. Welke processor heb jij?

• Een AMD processor
      9
    • Een Intel processor
      18

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

AMD vs Intel

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Welke processor heb jij? Stem in de poll, of plaats een reactie om te vertellen waarom jij AMD of Intel gebruikt.

Ik zelf heb een AMD processor omdat ik AMD beter vind dan Intel. Plaats hier dus welke processor jij hebt, en eventueel welke je het beste vind!

Groeten,

Sprunk ^_^

>>> Door Thundercover: Ook al vermeld je de bron, een hele tekst van Wikipedia letterlijk kopiëren is en blijft niet toegestaan. Informatie over AMD en Intel verwijderd.<<<

Tja jongens, zelf maar even googlen dus als je meer te weten wilt komen over de geschiedenis van AMD en Intel.

Bewerkt: door Sprunk
Geplaatst:

ik hou het op intel zijn techniek had vroeger AMD maar ik vind intel toch veel beter met overklokken is het ook makkelijk (heb ik gehoord) en werkt samen met veel moederborden en videokaarten

Geplaatst:
ik hou het op intel zijn techniek had vroeger AMD maar ik vind intel toch veel beter met overklokken is het ook makkelijk (heb ik gehoord) en werkt samen met veel moederborden en videokaarten

AMD processoren werken beter met ATI kaarten. Want AMD en ATI hebben een fussie. Maar AMD werkt ook prima op mijn nVidia kaart ^_^

Geplaatst:

AMD processoren werken beter met ATI kaarten. Want AMD en ATI hebben een fussie. Maar AMD werkt ook prima op mijn nVidia kaart ^_^

Ja precies ik heb AMD en Nvida. Ik vind het een perfecte combinatie ;)

Geplaatst:

Intel

Waarom? Intel's quadcores presteren beter omdat ze in feite 2 dualcores aan elkaar hebben geplakt, terwijl amd 4 losse cores heeft, waardoor amd slechter presteerd.

Ook heeft Intel meer ondersteuning met betere moederborden speciaal voor gamers en overclockers.

Geplaatst:
Intel

Waarom? Intel's quadcores presteren beter omdat ze in feite 2 dualcores aan elkaar hebben geplakt, terwijl amd 4 losse cores heeft, waardoor amd slechter presteert.

Ook heeft Intel meer ondersteuning met betere moederborden speciaal voor gamers en overclockers.

Het is juist andersom,vier echte cores is sneller. Intel haalt zijn snelheid uit de zeer goede architectuur van de core(2) series. Bij nehalm stapt intel ook over op native quad (vier losse cores.).

Geplaatst:

Nee native is dat ze alle 4 aan elkaar zitten en samen werken bij Intel zit er nu nog een brugje tussen in feite en bij de Nehalem word dat brugje dus verwijderd en word het native.

Ik heb momenteel AMD maar als ik mijn processor ga upgraden word het een Intel.

Geplaatst:
Nee native is dat ze alle 4 aan elkaar zitten en samen werken bij Intel zit er nu nog een brugje tussen in feite en bij de Nehalem word dat brugje dus verwijderd en word het native.

Ik heb momenteel AMD maar als ik mijn processor ga upgraden word het een Intel.

Ik heb het wat slecht uitgelegd. Intel plakt 2 dualcores aan elkaar en amd heeft gewoon een echte quad core,die echt allemaal aanelkaar zitten.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...