superbommie Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2008 als je tevaak met je auto ergens tegen aan ben gereden, en hij houdt er op een gegeven moment mee op. dat die dus stil valt en niet meer rijd, dan kan je ervoor zorgen dat die weer start. terwijl je in de auto zit 911 bellen. dan start je auto gelijk weer. weet niet of dit al bekend is,maarja dacht laat ik hem toch maar plaatsen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
StrongBongSmoke Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2008 als je tevaak met je auto ergens tegen aan ben gereden, en hij houdt er op een gegeven moment mee op.dat die dus stil valt en niet meer rijd, dan kan je ervoor zorgen dat die weer start. terwijl je in de auto zit 911 bellen. dan start je auto gelijk weer. weet niet of dit al bekend is,maarja dacht laat ik hem toch maar plaatsen. dit is al bekend maar het kan het goed is met alle nummers. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DJRobin Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2008 Handig wist ik nog niet . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2008 als je tevaak met je auto ergens tegen aan ben gereden, en hij houdt er op een gegeven moment mee op.dat die dus stil valt en niet meer rijd, dan kan je ervoor zorgen dat die weer start. terwijl je in de auto zit 911 bellen. dan start je auto gelijk weer. weet niet of dit al bekend is,maarja dacht laat ik hem toch maar plaatsen. kende ik nog niet goed gevonden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2008 Werkt ook gewoon als je cijfer 1 intypt, en dat belt, dan start ie ook alsnog Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
murderboy Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2008 niet goed, stomme bugs, niet leuk om het te gaan misbruiken, als echte GTA fan speel je het zoals het hoort, en maak je het ook moeilijker, en niet als kleuter effe laten reparen door bug Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Swiggers Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2008 Deze kende ik ook nog niet! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtaa Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2008 Soms werkt ook: Als je car er mee opgehouden is, stap je in een geparkeerde auto, die start je. Rijdt er ff mee (niet te ver anders verdwijnt je andere auto) stap weer in de verpoepte auto en soms probeerd ie m dan weer als een normaal geparkeerde auto te starten, zonder: Start u peace of crap STAART! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin B Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2008 Ik wist hem niet! Goed gedaan! Dan kan ik mijn auto verder mollen ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GreyFox-Smurf Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2008 goed gevonden maar was idd al bekend Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ivrh Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2008 (bewerkt) niet goed, stomme bugs, niet leuk om het te gaan misbruiken,als echte GTA fan speel je het zoals het hoort, en maak je het ook moeilijker, en niet als kleuter effe laten reparen door bug Deze agressieve (Russische) reactie mag je de volgende keer wel achterwege laten Bewerkt: 11 augustus 2008 door ivrh Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mastala Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2008 mijn manier: pijltje omhoog, kruisje, kruisje, kruisje, kruisje starte.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireFighter Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2008 Dit was al een tijdje bekend. Maar leuk gevonden! Groeten, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
L156 Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2008 handig..wis ik ook nog niet. Zou handig zijn als ie ook bij de PC zit (die bug). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2008 handig..wis ik ook nog niet.Zou handig zijn als ie ook bij de PC zit (die bug). maar volgens mij komt IV niet voor de pc of wel? of je moet wel een supersnelle computer hebben niet dat ik daar ZOOOveel verstand van heb hoor, maar ik weet wel dat IV een heel groot spel is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.