ivrh Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 maar volgens mij komt IV niet voor de pc of wel? of je moet wel een supersnelle computer hebben niet dat ik daar ZOOOveel verstand van heb hoor, maar ik weet wel dat IV een heel groot spel is Volgens mij gaat dat wel meevallen hoor, ik denk dat je tussen de 10 en 15 gb vrije ruimte moet hebben. En qua snelheid van de pc..... als je Call of Duty 4 fatsoenlijk kan draaien dan zal GTA IV ook wel lukken. Reageren
Gta Bram Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 Echt super handig, ik heb t geprobeerd en het werkt:P Dankjewel Reageren
L156 Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 als je tevaak met je auto ergens tegen aan ben gereden, en hij houdt er op een gegeven moment mee op.dat die dus stil valt en niet meer rijd, dan kan je ervoor zorgen dat die weer start. terwijl je in de auto zit 911 bellen. dan start je auto gelijk weer. weet niet of dit al bekend is,maarja dacht laat ik hem toch maar plaatsen. Dit is al ruim 2 weken bekend..als het niet langer is.Maar toch bedankt. Trouwens: Dit werkt overal mee.Tik 0 in en bel en hupla..Broem..broem..broem.. Reageren
ikt Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 niet goed, stomme bugs, niet leuk om het te gaan misbruiken,als echte GTA fan speel je het zoals het hoort, en maak je het ook moeilijker, en niet als kleuter effe laten reparen door bug Bug abuse ftw. Reageren
zezima0014 Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 als je tevaak met je auto ergens tegen aan ben gereden, en hij houdt er op een gegeven moment mee op.dat die dus stil valt en niet meer rijd, dan kan je ervoor zorgen dat die weer start. terwijl je in de auto zit 911 bellen. dan start je auto gelijk weer. weet niet of dit al bekend is,maarja dacht laat ik hem toch maar plaatsen. Eerste keer dat ik er van hoor! Goed gevonden Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Weet je wat handig is? Je moet er een paar keer met een shotgun op schieten. Bij mij deed hij het weer. Dit ondekte ik toen mijn auto het niet meer deed en ik er op schoot van woede. Reageren
Dvt Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 (bewerkt) Yes ik was hier naar opzoek want hier was al eens een topic over.. Thx m8! Waar ik ook naar op zoek ben, is snel een auto stelen of zoiets.. Iets met + ? Bewerkt: 17 augustus 2008 door Dvt Reageren
Wienish Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Weet je wat handig is?Je moet er een paar keer met een shotgun op schieten. Bij mij deed hij het weer. Dit ondekte ik toen mijn auto het niet meer deed en ik er op schoot van woede. Bij mij werkt dat nooit.. Ook ben ik niet zo gestoord om met een shotgun op die auto te gaan schieten: Als de auto niet start is hij vaak al beschadigt en in sommige gevallen al mooie grijze rook aan het loslaten, als je dan ook nog met een shotgun daar- langs gaat, fikt ie af? Reageren
FerryN Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Weet je wat handig is?Je moet er een paar keer met een shotgun op schieten. Bij mij deed hij het weer. Dit ondekte ik toen mijn auto het niet meer deed en ik er op schoot van woede. Bij mij werkt dat nooit.. Ook ben ik niet zo gestoord om met een shotgun op die auto te gaan schieten: Als de auto niet start is hij vaak al beschadigt en in sommige gevallen al mooie grijze rook aan het loslaten, als je dan ook nog met een shotgun daar- langs gaat, fikt ie af? Jep, lijkt mij wel, of het was gewoon toeval, iedergeval, ik ga met die shotgun dus niet proberen Reageren
Wienish Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Weet je wat handig is?Je moet er een paar keer met een shotgun op schieten. Bij mij deed hij het weer. Dit ondekte ik toen mijn auto het niet meer deed en ik er op schoot van woede. Bij mij werkt dat nooit.. Ook ben ik niet zo gestoord om met een shotgun op die auto te gaan schieten: Als de auto niet start is hij vaak al beschadigt en in sommige gevallen al mooie grijze rook aan het loslaten, als je dan ook nog met een shotgun daar- langs gaat, fikt ie af? Jep, lijkt mij wel, of het was gewoon toeval, iedergeval, ik ga met die shotgun dus niet proberen Nee idd, hooguit met zo'n pistooltje Reageren
gemertenaar Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 niet goed, stomme bugs, niet leuk om het te gaan misbruiken,als echte GTA fan speel je het zoals het hoort, en maak je het ook moeilijker, en niet als kleuter effe laten reparen door bug Dit is géén bug, maar works as intended. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 (bewerkt) je moet het ook maar 1 keer doen. meschien was het een bug. oja je steelt een auto alleen snel als je politie achter je aan zit anders kijkt hij eerst of er iemand loopt. Bewerkt: 19 augustus 2008 door Tommy-Vercetti Reageren
FerryN Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 je moet het ook maar 1 keer doen.meschien was het een bug. oja je steelt een auto alleen snel als je politie achter je aan zit anders kijkt hij eerst of er iemand loopt. Of pak snel de honkbal knuppel, mep de raam in, dan maakt ie gelijk de deur open. Reageren
Hayte Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 je moet het ook maar 1 keer doen.meschien was het een bug. oja je steelt een auto alleen snel als je politie achter je aan zit anders kijkt hij eerst of er iemand loopt. Of pak snel de honkbal knuppel, mep de raam in, dan maakt ie gelijk de deur open. of je pakt een pistool of M4 en knalt de ruit er gewoon uit ^^ was eigenlijk wel grappig, politie zat achter me aan, wou dus een auto jatten, maar toen schoot een politie agent mis en schoot hij het raampje open van een auto dat ik wilde stelen, kan ik meteen weg rijden ^^ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.