Jump to content

naar de kapper gaan kan dat of een tattoo laten zetten


scippy

Recommended Posts

Behalve nieuwe kleding aanschaffen, kan je niks aan Niko's uiterlijk veranderen, helaas.

hoe dan / waar

en fitnissen voor spieren dan? ^_^

Je kunt je Niko'tje niet trainen :N En hij kan ook niet vetter worden :N. het enige wat kan is zijn kleren vervangen. Tsja, hopelijk komen er functies bij in de DLC. Zo mis ik het tunen in IV.

Klerenshop kun je vinden op je bijgeleverde map. Ik zoek nog even een online map.

Link to comment
Delen op andere websites

Behalve nieuwe kleding aanschaffen, kan je niks aan Niko's uiterlijk veranderen, helaas.

hoe dan / waar

en fitnissen voor spieren dan? ^_^

Je kunt je Niko'tje niet trainen :N En hij kan ook niet vetter worden :N. het enige wat kan is zijn kleren vervangen. Tsja, hopelijk komen er functies bij in de DLC. Zo mis ik het tunen in IV.

Klerenshop kun je vinden op je bijgeleverde map. Ik zoek nog even een online map.

ik mis tunen ook zo ik vond t altijd wel wreed om die auto's te tunen ik vond t een hele teleurstelling ik dacht eerst altijd dat stevie's garage een tuningshop was

Maar Helaas.......

Link to comment
Delen op andere websites

Maar dat is ook vanwege de verbeterde physics hea,.

De physics zijn gebaseerd op een paar mannen, als je wil dat de physics goed blijven moet je elke maat spieren filmen en bestuderen en shit. Naja boeie, ik hoop dat het in GTA VC(nogiets erachter denk ik) wel weer kan en dat je je daarby ook weer kan vliegen (in vliegtuigen)

Link to comment
Delen op andere websites

en sieraden dan kan dat wel zoals kettingen enzo

en hoeveel soorten winkel krijg je dan voor kleding

russian shop

perssieus

modo

Je hebt zojuist alle kleding winkels opgenoemd....

:Y

Dus meer hebben we er niet en het is alleen mogelijk om kleding te kopen.

Qua sieraden kan je alleen brillen kopen (als je dit onder het kopje sieraden kan/wil gooien)

Dus het is niet mogelijk om je character aan te kleden als in SA.

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...