scippy Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 wie weet of je dit kan doen en waar je dit kan doen Reageren
DJRobin Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 (bewerkt) Nee dit kan niet. Je kan alleen nieuwe kleding kopen. En je kunt ook geen tattoo laten zetten. Bewerkt: 10 augustus 2008 door DJRobin Reageren
.Sharingan Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 Behalve nieuwe kleding aanschaffen, kan je niks aan Niko's uiterlijk veranderen, helaas. Reageren
scippy Geplaatst: 10 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 Behalve nieuwe kleding aanschaffen, kan je niks aan Niko's uiterlijk veranderen, helaas. hoe dan / waar en fitnissen voor spieren dan? Reageren
ikt Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 Behalve nieuwe kleding aanschaffen, kan je niks aan Niko's uiterlijk veranderen, helaas. hoe dan / waar en fitnissen voor spieren dan? Je kunt je Niko'tje niet trainen En hij kan ook niet vetter worden . het enige wat kan is zijn kleren vervangen. Tsja, hopelijk komen er functies bij in de DLC. Zo mis ik het tunen in IV. Klerenshop kun je vinden op je bijgeleverde map. Ik zoek nog even een online map. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 Ik hoop dat dit in de volgende GTA wel weer mogelijk zal zijn. GTA V, ice city. Dat zal een vervolg op GTA IV wezen en zal je de mogelijkheid hebben om Niko's uiterlijk te veranderen. Reageren
Naudin Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 Ik hoop dat dit in de volgende GTA wel weer mogelijk zal zijn. GTA V, ice city.Dat zal een vervolg op GTA IV wezen en zal je de mogelijkheid hebben om Niko's uiterlijk te veranderen. Hahaha ja vast Reageren
straydoggs Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 Behalve nieuwe kleding aanschaffen, kan je niks aan Niko's uiterlijk veranderen, helaas. hoe dan / waar en fitnissen voor spieren dan? Je kunt je Niko'tje niet trainen En hij kan ook niet vetter worden . het enige wat kan is zijn kleren vervangen. Tsja, hopelijk komen er functies bij in de DLC. Zo mis ik het tunen in IV. Klerenshop kun je vinden op je bijgeleverde map. Ik zoek nog even een online map. ik mis tunen ook zo ik vond t altijd wel wreed om die auto's te tunen ik vond t een hele teleurstelling ik dacht eerst altijd dat stevie's garage een tuningshop was Maar Helaas....... Reageren
StrongBongSmoke Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 Ik mis de Tune'ings ook. Reageren
Masturmind Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 Maar dat is ook vanwege de verbeterde physics hea,. De physics zijn gebaseerd op een paar mannen, als je wil dat de physics goed blijven moet je elke maat spieren filmen en bestuderen en shit. Naja boeie, ik hoop dat het in GTA VC(nogiets erachter denk ik) wel weer kan en dat je je daarby ook weer kan vliegen (in vliegtuigen) Reageren
scippy Geplaatst: 11 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 en sieraden dan kan dat wel zoals kettingen enzo en hoeveel soorten winkel krijg je dan voor kleding russian shop perssieus modo Reageren
LangeDraak Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 en sieraden dan kan dat wel zoals kettingen enzoen hoeveel soorten winkel krijg je dan voor kleding russian shop perssieus modo Je hebt zojuist alle kleding winkels opgenoemd.... Dus meer hebben we er niet en het is alleen mogelijk om kleding te kopen.Qua sieraden kan je alleen brillen kopen (als je dit onder het kopje sieraden kan/wil gooien)Dus het is niet mogelijk om je character aan te kleden als in SA. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.