Jump to content

Twankala vs Arthis

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: The Joker (Batman)

Soort design: Signature

Size design: Maximum 500x150

Render: Mag

Animatie: Mag

Premade: Mag

Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk.

• 3 weken later...
Geplaatst:
je naam staat er wel heel duidelijk op

ja wat wil je daar mee zeggen? dat ik hem gript heb? Rippen is laag, dat doe je niet.

Als je wilt kan ik je de .PSD opsturen....

Geplaatst: (bewerkt)

Mijn stem gaat naar Twankala.

De te duidelijke tekst van Arthis vind ik niet mooi staan. Bij Twankala kan ik alleen weer helemaal geen naar vinden. Wel zijn er op beide sigs erg mooie effecten gebruikt. Zelf houd ik van donkere sigs, wat naar mijn mening ook beter bij dit onderwerp past. Dus vandaar dat mijn stem naar Twankala gaat.

Bewerkt: door Kloep
Geplaatst:
je naam staat er wel heel duidelijk op

ja wat wil je daar mee zeggen? dat ik hem gript heb? Rippen is laag, dat doe je niet.

Als je wilt kan ik je de .PSD opsturen....

Nee dat bedoelde ik niet , vergiste me k d8 dat een aanvraag topic was en dat jij die sig voor iemand haf gemaakt en je naam er te duidelijk op had gezet.

Vote : Twankala

Ik hou het kort. Twankala heel mooie sig mooi donker effect en mooi de tekst erop aleen jammer van het formaat. Arthis mooi formaat , minder mooi achtergrond en render maar de effecten zijn wel goed. Tekst ook wel voor een deel maar ik kies toch Twankala.

Geplaatst:

Winnaar Twankala, gefeliciteerd jongen. +1 punt voor jou. Helaas Arthis je hebt verloren en verliest daarom -1 punt. De volgende battle is van jou Arthis. ;)

Closed en updated.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...