Twankala Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 Onderwerp: The Joker (Batman) Soort design: Signature Size design: Maximum 500x150 Render: Mag Animatie: Mag Premade: Mag Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk.
Arthis Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 Ik wil wel, hoor Ik lever hem zo snel mogelijk in.
Arthis Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Sorry dat hij zo laat is, maar hier is'ie:
Vegeta Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 je naam staat er wel heel duidelijk op
Arthis Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 je naam staat er wel heel duidelijk op ja wat wil je daar mee zeggen? dat ik hem gript heb? Rippen is laag, dat doe je niet. Als je wilt kan ik je de .PSD opsturen....
Kloep Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 (bewerkt) Mijn stem gaat naar Twankala. De te duidelijke tekst van Arthis vind ik niet mooi staan. Bij Twankala kan ik alleen weer helemaal geen naar vinden. Wel zijn er op beide sigs erg mooie effecten gebruikt. Zelf houd ik van donkere sigs, wat naar mijn mening ook beter bij dit onderwerp past. Dus vandaar dat mijn stem naar Twankala gaat. Bewerkt: 28 augustus 2008 door Kloep
Vegeta Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 je naam staat er wel heel duidelijk op ja wat wil je daar mee zeggen? dat ik hem gript heb? Rippen is laag, dat doe je niet. Als je wilt kan ik je de .PSD opsturen.... Nee dat bedoelde ik niet , vergiste me k d8 dat een aanvraag topic was en dat jij die sig voor iemand haf gemaakt en je naam er te duidelijk op had gezet. Vote : Twankala Ik hou het kort. Twankala heel mooie sig mooi donker effect en mooi de tekst erop aleen jammer van het formaat. Arthis mooi formaat , minder mooi achtergrond en render maar de effecten zijn wel goed. Tekst ook wel voor een deel maar ik kies toch Twankala.
.Levi. Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Winnaar Twankala, gefeliciteerd jongen. +1 punt voor jou. Helaas Arthis je hebt verloren en verliest daarom -1 punt. De volgende battle is van jou Arthis. Closed en updated.
Recommended Posts