Kraay Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2005 Zou het niet kunnen dat er bij mij niet een of andere glitch in zit ofzo want een slamvan heb ik echt nog noooooooit zien rijden :blink: :blink: Beter kijken :blink: en als je er een keer hebt in gereden rijden ze vaker rond (bij mij teminste ) en ik ben ff(van de desert af) voor je naar de haven gereden en je kan hem op vrijdag importeren voor 15.200. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jethro Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2005 Ik kan hem nog niet importeren want dat kan pas als ik hem heb geëxporteerd Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2005 Ik kan hem nog niet importeren want dat kan pas als ik hem heb geëxporteerd als ie op je lijst staat om te exporteren kun je hem hier halen. (ben ik helemaal voor niks naar de haven gereden <_< ) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jethro Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2005 Maar ik ben nog bezig met de eerste lijst Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathiz Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2005 als je een slam van nodig hebt dan kijk je op de hieer voor gezegde plaatsen en dan wacht je daar of rij je rondjes dan kom je hem vanzelf wel eens een keer tegen :rolleyes: <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jethro Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2005 ik heb hem hij reed in Hashbury Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 21 maart 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2005 Ik kan hem nog niet importeren want dat kan pas als ik hem heb geëxporteerd als ie op je lijst staat om te exporteren kun je hem hier halen. (ben ik helemaal voor niks naar de haven gereden <_< ) waar is die export lijst Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2005 (bewerkt) Ik kan hem nog niet importeren want dat kan pas als ik hem heb geëxporteerd als ie op je lijst staat om te exporteren kun je hem hier halen. (ben ik helemaal voor niks naar de haven gereden <_< ) waar is die export lijst easter basin, vanaf je garage rechts, dan eerste links dan de weg tot het einde afrijden dan links(NA de weg), dan rechts de rails volgen tot de kraan. links bijna aan het einde staat het bord Bewerkt: 21 maart 2005 door kraay Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jethro Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2005 vlakbij de hijskraan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2005 vlakbij de hijskraan de zei ik toch ook alleen ik zei kraan in plaats van hijskraan <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jethro Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2005 oh sorrie... :rolleyes: had ik niet gezien Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2005 Hier kan wel een slotje op denk ik. Er zijn al meerdere topics over de slamvan. En op de walkthrough is de lokatie te vinden van de Slamvan. Hij staat maar op 1 lokatie in het spel en dat is ook alleen als hij opde aktieve exportlijst staat. Slotje (...) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts