Jump to content

Windows Movie Maker van XP plots op 2000

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb eens m'n PC opgeruimd en hij werkt weer snel. Maar ik heb Windows 2000 op me PC maar ook XP. In C:/ zijn er twee mappen, Windows en WinNT. Ik opende WINNT en dat bleek de map van XP te zijn. Daar stonden mappen van XP, en in op het mapje Bureaublad en ik klikte er eens op en Movie Maker van XP opende in 2000! Erg raar. Maar het werkt vlot. Ik heb een paar screens gemaakt en als het nog niet duidelijk genoeg is vraag maar.

Windows Movie Maker op bureaublad:

jjgg.jpg

Movie Maker Interface:

BB.jpg

Geplaatst:

Door het verschillende uiterlijk kan Movie Maker er best anders uitzien. Leuk om te weten dat dit kan, maar niet zinvol genoeg om een heel topic over te starten. :slotje:

Edit: Op verzoek van Miek weer geopend.

Geplaatst:

je moet naar 'titels en verantwoordingen' gaan, en dan kan je tekst toevoegen aan filmpjes, zoals aan het begin een titel, tijdens de film of op het einde een verantwoording.

:cya:

Geplaatst:
je moet naar 'titels en verantwoordingen' gaan, en dan kan je tekst toevoegen aan filmpjes, zoals aan het begin een titel, tijdens de film of op het einde een verantwoording.

Dat is bij XP, maar bij movie maker 2000 is het anders. Waar kan je dat zien? Kijk eens naar de screen bovenaan.

Geplaatst:

Dat is bij XP, maar bij movie maker 2000 is het anders. Waar kan je dat zien? Kijk eens naar de screen bovenaan.

Kun je nog een foto maken, die niet klein is, en hier eventjes posten? :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...